Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, Afgelopen weekend bij een bekend feestje in Duitsland, heb ik xtc gebruikt ( totaal over avond verspreid, 1,5 en een vingertje MDMA), normaal doe ik echt weinig 3 kwart en ook niet vaak. Had deze ook al idioot vroeg gepakt, maar wel verspreid over de avond. Maar het probleem is dat ik nu donderdag nog steeds een beetje zeurende hoofdpijn heb en een beetje duizelig ben en zelfs een keer een steek in me nier voelde. had s'middags in de bus erheen al genoeg gedronken en daar ook nog de hele avond bier gedronken, kortom ik was daarna ook vet uitgedroogd, eigenlijk voelde ik me daar ook al zo maar dacht na een flesje water dat dat wel weer goed zat. had daar echt last van zweten( kon me shirt uitwringen en me tanden klapperde als een malloot. kortom, stom maar trekt wel weer bij, of toch iets meer? alvast bedankt."
"Nee slim was het zeker niet, denk dat ik voorlopig ook ff helemaal nuchter blijf. maar was vergeten erbij te vertellen dat het om Q dancejes?? ging. maar moet zeggen hoofdpijn/kater gevoel zijn weg nu alleen nog wel wat last van beetje pijnlijke nieren (in ieder geval op die plaats). maar zoizo dit weekend maar gewoon ff lekker rustig aan doen"