Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC- tehard gegaan??

XTC- tehard gegaan??

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
scarface_srLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

Afgelopen weekend bij een bekend feestje in Duitsland, heb ik xtc gebruikt ( totaal over avond verspreid, 1,5 en een vingertje MDMA), normaal doe ik echt weinig 3 kwart en ook niet vaak.
Had deze ook al idioot vroeg gepakt, maar wel verspreid over de avond.

Maar het probleem is dat ik nu donderdag nog steeds een beetje zeurende hoofdpijn heb en een beetje duizelig ben en zelfs een keer een steek in me nier voelde.
had s'middags in de bus erheen al genoeg gedronken en daar ook nog de hele avond bier gedronken, kortom ik was daarna ook vet uitgedroogd, eigenlijk voelde ik me daar ook al zo maar dacht na een flesje water dat dat wel weer goed zat.

had daar echt last van zweten( kon me shirt uitwringen en me tanden klapperde als een malloot.

kortom, stom maar trekt wel weer bij, of toch iets meer?

alvast bedankt.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk teveel alcohol voor dat je de MDMA nam. nu heb je en dubbele kater, en die kan een paar dagen duren. morgen ochtend voel je je beter .
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Plus dat je eigenlijk niet goed weet wat je gepakt hebt. 1,5 pil zegt zo weinig. Als je pil 60 mg bevat is 1,5 niet zo veel. als het een 180mg pil is dan is het een behoorlijke dosis. Voor een vingertje geldt hetzelfde.
Zorg voortaan dat je weet hoeveel je neemt als je je aan de richtlijn 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht houdt dan zijn de risico's aanvaardbaar en zal je niet belachelijk veel last hebben van de kater (al hoort die er wel ene beetje bij).
Alcohol en XTC is eigenlijk zonde. Behalve dat het mogelijk de kater verergerd, maakt alcohol ook dat het xtc effect wordt afgevlakt. Je wordt zeker wel wazig, maar het geweldige intense xtc gevoel wordt minder.
s
scarface_srLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee slim was het zeker niet, denk dat ik voorlopig ook ff helemaal nuchter blijf.
maar was vergeten erbij te vertellen dat het om Q dancejes?? ging.

maar moet zeggen hoofdpijn/kater gevoel zijn weg nu alleen nog wel wat last van beetje pijnlijke nieren (in ieder geval op die plaats).

maar zoizo dit weekend maar gewoon ff lekker rustig aan doen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."