Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik ben zelf 2 jaar geleden afgekickt voor mijn gameverslaving en dit is gewoon vergoed door de verzekering. zolang je hulp minimaal 2delijns is wordt dit vergoed. ik ben zelf bij het Jellinek geweest. Niet in opname maar elke week een sessie. Verder goeie post!! groetjes Saskia"
"ik speelde World of Warcraft. ben wel blij dat ik het niet meer speel. ik ben wel minder blij met de drang die ik nog regelmatig heb. gelukkig heb ik heel veel steun van mijn omgeving. en ik kan lekker mijn ei kwijt op mijn website. groetjes!!"
"Re: Verslavingszorg info- klinieken, therapieen en instantie Spoor6 in Bussum www.spoor6.nl Human Touch Avatar http://www.humantouch-avatar.nl/"
"@foreverinspace Het wordt beter.. echt.. het heeft alleen heel veel tijd nodig. Wat ik heel moeilijk vond in die tijd dat ik stopte was irl sociaal te zijn. dat gaat gelukkig veel beter en heb ik weer een druk sociaal leven wat zich niet online afspeelt. Ook is voor mij (zoals ik eerder aangaf) mijn website een hele goede vorm om mijn ei kwijt te raken. Ik krijg zo nu en dan mailtjes van mensen die ik geholpen heb. Dat geeft zo veel vodoening dat ik weet dat ik goed bezig ben. Wat doe jij om weer sociaal te zijn? Heel veel sterkte en succes!!!"
"Ik was niet zo zeer verslaafd aan het spel. Bij mij was het meer het sociale gedeelte. Het had net zo goed msn kunnen zijn ofzo. In die tijd voede ik mij gewoon heel erg eenzaam en ik had grote geld zorgen in die tijd. Het spel gebruikte ik om te vluchten van de realiteit en het chatten binnenin WoW om mij niet zo eenzaam te voelen."