Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag peeps!! Heb me net aangemeld en dus helemaal nieuw hiero. Interessante topics wel! Nou heb ik toch s n vraagje , ik ben niet vies van een feestje en heb ook echt al wel de nodige genotsmiddeltjes gebruikt..nooit met echte problemen.(op 1 keertje EHBO bij Defqon na dan haha) Nu hoor ik best veel over ketamine en hoewel ik er eerst bang van was..ik hoor verhalen van je geest verlaat je lichaam..die shit wil ik dus niet! Maar t schijnt ook chiller te kunnen met rustig aam doseren? Hoeveel gram raden jullie aan voor de eerste keer (ga t thuis doen met n paar man dus ben niet alleen) Snuif je dat net zo weg als coke offff?? Ik ben echt benieuwd! Wil het verantwoord doen in zoverre dat kan. Als jullie t afraden ook zeggen aub!!! Alvast bedankt!!!"