Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaween van een vervelend avondje..

Naween van een vervelend avondje..

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Jois22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijdagavond kwam ik van school terug en had een beetje hoofdpijn. Dus had ik na het eten 2 paracetemol genomen, savonds was ik bij een paar vrienden en had ik wat bier gedronken voordat ik ging smoken.

diezelfde avond heb ik me zo kut gevoeld.. Gehoor viel weg, wat ik zag kon ik niet meer verwerken. Ben naar bed gegaan, volgende moest ik werken en voelde me nog steeds kut.. voelde me erg afwezig, mensen die naast me aant praten waren leken wel 20 meter verder te staan en ik had ernstige moeite met kijken. Zondag nog steeds niets beter en vandaag maandag nog steeds hetzelfde gevoel = Afwezig, kan me maar op 1 ding concenteren, zweverig, vergeet veel etc. etc. Erg kut, heb morgen tentamens.

Maar goed, gaat dit over? Is er iets in mn hersens beschadigd ofzo?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slechte nieuws: Je bent een junk voor het leven geworden .
Goede nieuws: je gaat binnekort dood.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ff uitrusten, als het niet weggaat naar de doktor toe!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat je beschrijft klinkt wel herkenbaar. Alleen wat jij hebt is wel een overdreven versie van die van mij. Als ik geblowd heb doet zonlicht pijn aan mn ogen zodat ik inderdaad minder goed kan zien. En wat dat mensen naast je 20 meter ver lijken betreft, dat komt een beetje door de moeite met concentreren denk ik. Ik kan rustig een half uur naar iemand luisteren zonder te weten wat hij of zij zegt. Ik hoor de woorden wel, maar ik neem de informatie dan niet op.
J
Jois22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Wat je beschrijft klinkt wel herkenbaar. Alleen wat jij hebt is wel een overdreven versie van die van mij. Als ik geblowd heb doet zonlicht pijn aan mn ogen zodat ik inderdaad minder goed kan zien. En wat dat mensen naast je 20 meter ver lijken betreft, dat komt een beetje door de moeite met concentreren denk ik. Ik kan rustig een half uur naar iemand luisteren zonder te weten wat hij of zij zegt. Ik hoor de woorden wel, maar ik neem de informatie dan niet op.
Klik om te vergroten...

Juist, dat probleem heb ik ook.. Ik ben afwezig. alleen het probleem is dat het nu bijna 3 dagen duurt.. Het is wel minder dan zaterdagavond, maar toch..
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
slaap eens uit, doet wonderen!
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
ehm, als het goed is staat op elk pakje paracetamol dat het niet gebruikt mag worden in combinatie met van alles.. ik ken hem niet uit mn hoofd, maar ik denk dat "alcohol en andere verdovende middelen" er wel tussen staan... ik zou in elk geval de bijsluiter raadplegen, en dan kijken of je naar de doc gaat of niet...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Griepje??????
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
misschien ben je een beetje ziek. Slaap eens lekker uit. Blijven de klachten aanhouden dan kan je beter naar de dokter gaan :)
s
santoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb dit zelf ook wel eens
aals ik bijvoorbeel savonds veel blow en sochtends weer vroeg op moet
dan voel ik me de eerste paar uur ook wazig maar meestal is het na een kopje koffie over , slapen en vitamientjes zijn ook erg goed voor je dan
:mrgreen:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Och...nu weet je dat wiet ook sommige slechte dingen met zich meebrengt, maar of je je zorgen moet maken nee ik denk 't nie, waarschijnlijk ben je ziek icm gebruik van middelen en dan voel je je nie zo lekker...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."