#1
Vrijdagavond kwam ik van school terug en had een beetje hoofdpijn. Dus had ik na het eten 2 paracetemol genomen, savonds was ik bij een paar vrienden en had ik wat bier gedronken voordat ik ging smoken.
diezelfde avond heb ik me zo kut gevoeld.. Gehoor viel weg, wat ik zag kon ik niet meer verwerken. Ben naar bed gegaan, volgende moest ik werken en voelde me nog steeds kut.. voelde me erg afwezig, mensen die naast me aant praten waren leken wel 20 meter verder te staan en ik had ernstige moeite met kijken. Zondag nog steeds niets beter en vandaag maandag nog steeds hetzelfde gevoel = Afwezig, kan me maar op 1 ding concenteren, zweverig, vergeet veel etc. etc. Erg kut, heb morgen tentamens.
Maar goed, gaat dit over? Is er iets in mn hersens beschadigd ofzo?
diezelfde avond heb ik me zo kut gevoeld.. Gehoor viel weg, wat ik zag kon ik niet meer verwerken. Ben naar bed gegaan, volgende moest ik werken en voelde me nog steeds kut.. voelde me erg afwezig, mensen die naast me aant praten waren leken wel 20 meter verder te staan en ik had ernstige moeite met kijken. Zondag nog steeds niets beter en vandaag maandag nog steeds hetzelfde gevoel = Afwezig, kan me maar op 1 ding concenteren, zweverig, vergeet veel etc. etc. Erg kut, heb morgen tentamens.
Maar goed, gaat dit over? Is er iets in mn hersens beschadigd ofzo?
