Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo lotgenoten Na een jaar tramadol gebruik wil ik er echt heel graag vanaf. Voornamelijk omdat ik een kinderwens heb en wil eerst helemaal van de tramadol af zijn.. Ik ben nu sinds drie dagen gestopt rustig aan. Maar de verschijnselen zijn te erg En dan voornamelijk snachts wakker worden van de pijn in me armen. Heel onrustig. Lamlendig Beetje griep achtig zo voelt het en vanacht ineens overgeven. Ik wil er zo graag vanaf. Maar je zou bijna weer grijpen naar die rotzooi. Soms ben ik ook bang dat ook al neem ik niks dat ik nooot meer van deze verachijnselen af kom Kan iemand me gerust stellen. Hoe lang duurt het ongeveer. En kun je echt helemaal ervan af komen Ik ben het zo beu. En ben net pas gestopt pfff Groetjes sandra"