Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstramadol verslaving

tramadol verslaving

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sannniee1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lotgenoten

Na een jaar tramadol gebruik wil ik er echt heel graag vanaf. Voornamelijk omdat ik een kinderwens heb en wil eerst helemaal van de tramadol af zijn..
Ik ben nu sinds drie dagen gestopt rustig aan. Maar de verschijnselen zijn te erg
En dan voornamelijk snachts wakker worden van de pijn in me armen. Heel onrustig. Lamlendig
Beetje griep achtig zo voelt het en vanacht ineens overgeven. Ik wil er zo graag vanaf. Maar je zou bijna weer grijpen naar die rotzooi.

Soms ben ik ook bang dat ook al neem ik niks dat ik nooot meer van deze verachijnselen af kom

Kan iemand me gerust stellen. Hoe lang duurt het ongeveer. En kun je echt helemaal ervan af komen

Ik ben het zo beu. En ben net pas gestopt pfff

Groetjes sandra
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
Stoppen is nooit onmogelijk dus ik zeg ja je moet kunnen stoppen als je dat echt wil. Je gebruikt het medicijn een jaar dus als je rustig afbouwt valt de ontwenning als het goed is wel mee. De klachten die je nu hebt zullen verwacht ik niet zo lang aanhouden. Je kan proberen ter ondersteuning een paracetamol te nemen tegen je klachten.

Lukt het niet om te stoppen dan kan je altijd nog een arts raadplegen die je hiermee kan helpen. Succes ermee!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."