Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Mijn dochter van 16 blowt al zo,n 3 jaar... Laatst vertelde ze mij dat ze sneeuwwitje rookt en T-weed? Graag zou ik willen weten wat een sneeuwwitje is en onder welke soort drugs het valt? Groetjes"
"Dankje voor jullie snelle reacties! Gooi ik er nog een vraagje in, kan je van "gewone" wiet een bad-trip krijgen?? Nou ze steelt geld om te kunnen blowen.. en in mijn ogen als je geld gaat stelen om aan je blowen te komen dan ben je verslaafd! En ze blowt niet dagelijks, ik vermoed zo,n 3/4 x in de week. Ze woont ook niet thuis meer dus ik zelf heb er weinig controle over Ik krijg dan van dr coach te horen dat ze weer heeft geblowt."
"jcutter123 zei: Sneeuwwite, white widow en power plant; waren de soorten die ik veel rookte. Sneeuwwitje is een witte soort en wat dat inhoud moet je even voor gaan googlen. Klik om te vergroten... Ik heb op sneeuwwitje gegoogeld maar krijg weinig tot geen antwoorden op google..maar met een witte soort bedoel je daar de hardere drug mee?? En ken je dat roken?"
"Riel zei: hoi sannie310, Dat jouw dochter al vanaf haar 13e 3 jaar blowt is vrij ernstig. Ik snap ook niet dat jij of school hierbij niet heeft ingegrepen. Sneeuwwitje en T-weed zijn gewoon verschillende weedsoorten. Deze soorten verschillen bijvoorbeeld van elkaar in thc gehalte en de aanwezigheid van andere stoffen. Het beste is om jouw dochter te laten stoppen met blowen om de schade te beperken. Veel succes Klik om te vergroten... Beste Riel, Wij als ouders hebben er alles aan geprobeerd om het blowen te stoppen, maar omdat wiet per zoveel gram gekocht mag worden valt er ook weinig aan te doen..volgende week ga ik naar de huisarts om te kijken hoe hij ons verder kan helpen, met eventueel plaatsing in een afkick kliniek.? Plus ze is een beinvloedbaar meisje.. Ik weet ook niet hoe verslaafd je moet zijn eer hulpverleners eens een keer naar ons luisteren! Kijk nu blowt ze, wat is het volgende als gewone wiet haar niet meer voldoet??"
"Nick de Neger zei: Wiet / THC (de werkende stof in wiet) is emotie versterkend. Verder kan je hier voor wel neutrale info vinden over THC Wikipedia THC THC Info (engels) Klik om te vergroten... Tnx Ik ben niet zo op de hoogte van alle soorten drugs, maar ken je van THC een bad trip krijgen dan? Want die heeft ze onlangs gehad.."
"Suntablet zei: sannie310 zei: jcutter123 zei: Sneeuwwite, white widow en power plant; waren de soorten die ik veel rookte. Sneeuwwitje is een witte soort en wat dat inhoud moet je even voor gaan googlen. Klik om te vergroten... Ik heb op sneeuwwitje gegoogeld maar krijg weinig tot geen antwoorden op google..maar met een witte soort bedoel je daar de hardere drug mee?? En ken je dat roken? Klik om te vergroten... google eens op "witte wiet" of op "white widow" (een andere witte soort) een witte soort is geen hardere drug, het is ook gewoon wiet zoals alle andere soorten van de coffeeshop, en je kan het dus ook roken. van wiet kan je geen echte bad trip krijgen omdat je van wiet niet echt hallucineert. (tenzij je heel veel ineens blowt) Wel kan het zijn dat een jointje iemand slecht bevalt omdat hij/zij zich slecht voelde voor het blowen, wiet is een gevoelsversterker. Angst en paranoia kunnen voorkomen. Ik raad je aan om je eens goed te informeren over wiet via google ofzo en daarna eens te praten met je dochter. Klik om te vergroten... Aha oke dankjewel, ik had al zo,n vermoeden dat je van een jointje geen bad-trip kan krijgen. Denk dat je daarvoor iets sterker nodig heb?? Praten doen we al, ze zegt zelf dat ze wilt stoppen alleen ze kan het niet zegt ze daarom dat we haar helpen. Vandaar dat we naar de huisarts gaan, wat we al meerdere keren gedaan hebben, ook op de groep waar ze woont word er dus weinig aan gedaan omdat hun niet over die hulp beschikken."
"jcutter123 zei: Lees dit eens: http://www.eurostress.nl/Verslaving/Can ... nabis.html Klik om te vergroten... Dankjewel, ik heb het net zitten lezen en het ook doorgestuurd naar de groep waar ze zit..Ook zijn we bezig om haar over te plaatsen naar een andere woongroep, ze heeft teveel vrijheid nu! Maar eerst het blowen tegengaan. Mijn dochter is een meisje van 16 jaar met een licht verstandelijke berperking.. een IQ van 63 dat is dus erg laag. Ook erg beinvloedbaar en een groot gedragsprobleem wat nu versterkt word door het blowen.. Ze heeft van dr zelf al een gedrag en denkvermogen van een 12 jarige. Dat is voor haar dus heel frustie. Alleen zie je dat niet aan de buitenkant en mensen overschatten haar dan ook"
"Ben ik weer, Nou we hebben onze dochter nu weer thuis omdat het op de behandelgroep compleet uit de hand liep.. Afgelopen vrijdag is ze weggelopen vd groep en is die nacht ook niet meer terug gekomen, zaterdagochtend kwam ze zo stoned terug en best agresief. Het schijnt dat ze vanaf 22:00 vrijdagavond niks meer weet..in haar bijzijn is ook gesnoven nu zegt ze zelf dat ze dat niet heeft gedaan ( moet ik maar geloven dan) Ook heeft ze pillen geslikt, hasj gerookt en wiet. Nou de behandelgroep wist dus niet meer wat ze met haar aan moesten en het verstandigste was om haar weer mee terug naar huis te nemen..dus nu kunnen wij het verder op gaan lossen, ik zelf was al bezig met een verslavingskliniek, daar werd gezegt dat ze dit weekend wel opgenomen kon worden met een verwijzing van de huisarts, dus wij verwijzing geregeld, kregen we net te horen van verslavingskliniek dat het echt crisis hier thuis moet zijn eer ze haar opnemen... Dus nu worden we van het kassie naar de muur geslingerd. Ik heb inmiddels contact met jeugdzorg gehad en zij gaan haar pas Dinsdag aanmelden bij verslavingskliniek...Al met al baal ik hier dus stevig van!"