Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallooooooooo, ik heb een vraagje! Mijn vriend gaat veel naar hardstyle feestjes. (Ik over t algemeen niet, niet echt mijn ding) Al zijn vrienden gebruiken dan (geen idee, maar volgens my zyn ghb en xtc de gebruikelijke drugs op dat soort feestjes), maar hij zegt dat hy dat niet doet en dat hij de enige is. Dat alleen klinkt alleen een beetje ongeloofwaardig in mijn oren. We hebben al bijna 2 jaar een relatie, en daarin heeft hij nog nooit gelogen of mij bedrogen. Hij kan over de stomste dingen nog niet liegen. Ik geloof hem aan de ene kant helemaal dat hij het niet doet, maar wil niet het naieve vrindinnetje zijn. Hij kan niet tegen mij liegen, ben ik bijna wel van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat ik het aan hem zou merken.. Nou heb ik laatst wel een roddel gehoord van een niet echt vertrouwelijke bron, dat mijn vriendje dit wel doet. Nou is deze bron nogal uit op het stoken in onze relatie en heeft al meer verzonnen. Ik zou gewoon graag willen weten hoe ik het aan hem kan merken of hij drugs gebruikt heeft of niet.. Iemand tips? Kan ik missg een eenvoudige selfmade test uitvoeren, om erachter te komen? Ik ben overigens laatst voor het eerst meegeweest naar een feestje en daar was niks aan hem te merken. Als ik vrienden van mij vraag of hij iets doet weten zij dit niet. Is ook logisch want ze zien hem amper dan. Nieeeemand kan mij hier echt antwoord op geven, en zelf kan ik er nooit snel achter komen. Ik zit hier de laatste tijd heeel erg mee en ik praat er ook veel over met mijn vriendje. Maar dit vind ik ook een beetje lullig, aangezien als hij ECHT niks doet, ik er ieeeedere keer maar weer overnieuw over begin. Ik wil gewoon niet aan het lijntje gehouden worden. Eerlijkheid is de basis van een ralatie. Teenks alvast, hopelijk kan iemand me helpen!"
"hahahaha, idd die had ik zelf nog niet opgemerkt Bedankt voor je reactieee! hmmm ja op t feest waar ik was merkte ik er niks van.. maar dat merkte ik bij zijn vrienden ook niet allemaal, en die stonden wel degelijk strak haha maar ehm ook op alle fotos van hem is niks te zien, hij is naar zon 10 feestjes geweest ondertussen en ik heb altijd alle fotos gezien. Tuurlijk staat hij er soms wel eens gek op met zn mond, maar dat kan ook toeval zijn.......... toch ? :P hmmmm lastuuggggg, hoe meer ik er over nadenk, hoe duidelijker t wordt dat hij niet gebruikt, maar zijn vriendengroep is met een man of 15.. en dan zou hij de enige zijn die niet gebruikt.. het is gewoon zo ongeloofwaardig :P"
"hmmmmmmm, ja hij drinkt normaal niet abnormaal veel, maar op zo'n feest drinkt hij meestal een biertje of 2/ 3 misschien. Maar dat doet ie zegt ie, omdat het anders niet vol te houden is, omdat je anders zo lam wordt van alcohol en die feestjes vaak een behoorlijk aantal uren duren.. Op fotos valt niet echt iets te zien.. Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op. Maar niet op alle fotos en dan zijn zijn ogen ook niet abnormaal groot of rood. Sowieso kan ik niet een foto vinden, waarop zijn ogen rood zijn. Hij wordt niet knuffel achtiger of geiler, gelukkig haha. Malen met zijn kaken doet ie niet, geen gefocuste blik, grote pupillen valt moeilijk te zien op fotos en heb ik eerlijk gezegd niet op gelet toen ik mee was naar een feestje. Hmmmm minder balans.. Hij heeft bij ieder feest vaak wel iemand op zn nek.. Dus wat balans betreft... Mij lijkt dat dat vrij lastig is dan.. Wat best gek is eigenlijk, we hebben het nog nooit echt over de redenen gehad waarom hij niet gebruikt, maar als ik in die buurt moet denken, zegt ie wel dat ie het ook zonder kan en dat het slecht is voor zn gezondheid (hij fitnesst veel en vooral krachttrainingen). hmmmmm.. Bedankt voor je reactie !"
"@ Exceptional Insight Haha, ja of ik ben er nooit achter gekomen, dat kan natuurlijk ook, maar hij is niet de persoon daarvoor. Ik geloof idd dat MIJN vrienden die naar die feestjes gaan, eerlijk zijn tegen mij. ZIJN vrienden zou ik idd niet zo gauw geloven. Als hij vanaf het begin al gebruikt en hij zou het vanaf het begin gezegd hebben, zou ik er geen probleem mee gehad hebben.. Als ik er nu achter zou komen dat hij al 2 jaar daar over liegt zou ik het uitmaken ja."
"ja he, die zonnebril is wel verdacht he! hmm ja maar op defqon en decibel en weet ik veel hoe dat allemaal heet is vaak overdag en vaan 's zomers.."
"@ Wackie Het is niet het probleem dat hij drugs zou gebruiken of dat ik me zorgen maak om hem en drugs, het gaat er nu puur en alleen om het feit dat hij er mogelijk over zou liegen. Mijn vriend is een verstandige slimme jongen die ongetwijfeld goed weet hoe ver hij wel en niet kan gaan met drugs, maar het gaat alleen om het feit dat hij zegt dat hij het niet doet en dat ik dit ongeloofwaardig vind. Ik ben het overigens helemaal eens met het feit dat het fout is van mij om mijn vriend te 'testen'. Ik zie alleen echt geen andere mogelijkheid om er achter te kunnen komen of hij wel of geen drugs gebruikt"
"Haha, dat is wel waar. toen ik meeging naar een feestje ('s nachts) had ik zelf ook een zonnebril op :$ haha. @ wackie hmmmm ja, wie weet is dat dan toch de enige manier..."