Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor een televisieprogramma van de NCRV ben ik bezig met het voorbereiden van een reportage over oneigenlijk medicijngebruik. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! En vooral: zou je mee willen werken aan dit verhaal? * Heb je ooit een medicijn gebruikt terwijl je niet ziek was of geen pijn had? * Heb je bijvoorbeeld ooit ADHD medicijnen gebruikt terwijl je geen ADHD hebt, dus bijv alleen voor het drugseffect of voor de lol? * Hoe ben je aan medicijnen gekomen? * Hoe was je ervaring na het gebruik van deze medicijnen? Merkte je positieve of negatieve effecten? Voor meer informatie over het programma: www.altijdwat.nl Zou je over jouw ervaringen willen praten. Neem dan contact op: [email protected] Alvast bedankt voor je reactie."
"Bedankt voor jullie reacties! Maar ik zou vooral ook graag met jullie in contact komen over deze ervaringen. Zou je mij kunnen mailen als je dat wilt: [email protected]Dankje!"