Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik ben een nogal onervaren coke-gebruiker, in het verleden een paar keer gedaan maar dat is echt op 1 hand te tellen, en altijd maar heel weinig. Nou ben ik in een nieuwe vriendengroep terecht gekomen en heb ik me een beetje laten meeslepen. Heb in juni drie weekenden achter elkaar coke gebruikt. Geen enorme hoeveelheden, een lijntje of 4-5 over een hele nacht, maar wel in combinatie met (voor mijn doen) extreem veel alcohol. Had elke keer na gebruik de dag daarna last van steken bij mijn hart, maar heb me door meer ervaren vrienden laten vertellen dat dat normaal was, en die steken verdwenen inderdaad weer na een dag. Na die 3 keer was ik er wel weer even klaar mee en heb ik niks meer gebruikt. Wel heb ik al die tijd een soort van drukkend/heel licht krampend gevoel op mijn borst gehouden, aan de linkerkant, ongeveer tussen mijn sleutelbeen en tepel zeg maar. Heb me daar verder geen zorgen om gemaakt, het is geen echte pijn en het wordt ook niet erger bij inspanning. Maar omdat het bleef aanhouden van de week toch even langs de huisarts geweest, haar vermoeden is een verrekte tussenribspier en ik vind dat ook wel aannemelijk klinken. Nou heb ik eigenlijk twee vragen! 1. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Of ben ik weer de enige kneus die een blessure oploopt aan z'n drugsgebruik :') Zou dit echt komen door coke-gebruik of kan de timing ook toeval zijn? 2. Komend weekend gaan wat vrienden xtc gebruiken, ik zou heel graag mee willen doen maar twijfel toch een beetje. Zou het verantwoord zijn of beter eerst wachten tot dit helemaal weggetrokken is? Ben in principe wel vrij zeker dat er met m'n hart niks aan de hand is, maar toch... Alvast bedankt!!"
"Bedankt voor de reacties tot nu toe! Dat mijn vrienden zeiden dat die steken 'normaal' waren is misschien een verkeerde woordkeuze geweest; ze bedoelden vooral dat ik me er niet teveel zorgen om moest maken, want die neiging heb ik nogal snel. Waarom ik het daarna nog twee keer heb gedaan weet ik zelf ook niet en heb ik ook behoorlijk spijt van. Zal volgende keer ook nog wel drie keer nadenken voordat ik weer eens cocaïne gebruik. Wat ik wel gewoon erg irritant vind, is dat ik echt geen abnormale hoeveelheid heb gebruikt en dan toch zo'n tijd later nog de naweeën ervan ondervind. Wellicht door combinatie met veel teveel alcohol, of toch een bepaalde overgevoeligheid ofzo?"