Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo , ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is maar toch ben ik van plan om het te proberen maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten ) en voor de rest vd week gezond eten dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ? zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan wat denken jjullie ?"
"het punt is, afvallen met speed is makkelijk. En als je even teveel pakt ga je je ook nog eens blij en goed voelen. Je komt de dag makkelijker door, en je valt ook nog eens af! Dat is wat het verslavend maakt, daar kom je haast niet onderuit. Nu kan iedereen hard gaan roepen dat je het niet moet doen, maar je bent volgens mij al redelijk vast besloten. Ik denk niet dat jouw "dieet" echt gaat werken, ik denk dat je het beste een dieet kan volgen zoals dat met ephedra werd gedaan. Dus elke dag een (hele!) lage dosis. Dusdanig laag dat je het geestelijk iig niet merkt, maar wel je hongergevoel onderdrukt. Ik ga je echter wel waarschuwen dat het moeilijk gaat worden om er weer mee te stoppen, hoe dan ook. Heb je al geprobeerd af te vallen met enkel een dieet en sporten? Klik om te vergroten... dieeten ensporten ik al heeel veel geprobeerd maar nooit is het gelukt, ik hou dat nooit vol daarom dat ik aan speed dacht eerst dacht ik ook aan ephedra maar ik weet niet hoe ik daaraan kan raken . op azarius.net kun het wel bestellen maar dat gaat pas vanaf 18 jaar . en aan speed kan ik wel gemakkelijk raken . Hoeveel speed moet ik nemen om een dagje zonder eten te kunnen en te sporten? groetjs"