Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! ik ga 25 juni naar Defqon en ik wil graag 2 of 3 pillen mee nemen.. maar ik ben een meisje en ik dacht zo, misschien aan t tampon vastmaken en veel folie er omheen? Of is er toch nog een kans dan om opgepakt te worden? zijn wel strenge controles daar.. Als ik dan opgepakt wordt, kan ik dan van t feest afgezet worden??"