Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, In het weekend heb ik speed gesnoven, het was me 2e x heb ongeveer 0,7 gram gesnoven, ging lekker nergens last van, dag erna helemaal zweten trillen koude handen dan weer warm ik werd helemaal gek. 2e dag precies hetzelfde hard begon sneller te kloppen kreeg het weer benauwd trillen etc. vandaag ben ik naar de dokter geweest want ik kon het gewoon niet meer omdat ik dit gevoel niet ken, de dokter heeft me dus vertelt dat het niet de speed is want die is al lang uit me bloed maar te maken heeft met paniek aanvallen.. ik ben altijd wel een beetje onzeker geweest in het leven als ik bijv ergens pijn heb dat dik denk van ojee is iets ergs, maar nooit extreem paniek gehad. ze vertelde me ook dat als ik bijv voor een tijger zou staan dat mn lichaam dan wil weg vluchten, terwijl er helemaal geen tijger is.. Ik heb nog nooit ervaring gehad met speed dus kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik hier van af kom want ik begin langzaam een beetje bang te worden dat het zo zal blijven, heletijd dat slappe gevoel trillen ik weet niet wat ik moet doen."
"Mn ouders geloven me niet dat is nog het ergste ik wil gvd niet dood aan die shit, wat moet ik doen, kom ik nog ooit door die angstpatronen heen ?"
"Hee thanks allemaa lvoor jullie reacties, ik wil niet eigenwijs doen maar denk toch dat het wel paniek aanvallen zijn geweest omdat ik gwn erg geschrokken ben van de bij reactie van speed, ben erg klein en dun heb het nog nooit gedaan en snoof in 3 uur gelijk hele gra naar binne dus, ik ben niet snel bang voor iets en zkr niet onzeker, want voel me nustuk beter geen last meer van zweten of slap voele, denk toch dat het gwn een impact heeft gehad op me lichaam en gwn langer herstel nodig heeft gehad, en dat lichte gevoel in me hoofd kan ook nog over vermoeid zijn heb dat namelijk af en toe ook als ik uit ben geweest, kan het kloppen wat ik nu vertel ?"