Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig. Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden."
"DjYella zei: Omdat je receptoren leeg zijn, je krijgt hooguit nog een strak gevoel en hartritmestoornissen van deze hoeveelheden. Serieus minderen of liefst stoppen voorlopig. Dit werkt niet en je maakt jezelf kapot zo... Klik om te vergroten... Raar dat ik het wel merk als ik het snuif"
"MR_CHIP zei: elke dag? Klik om te vergroten... Jaa ik heb last van maagzuur"
"MR_CHIP zei: ik weet wel dat de zuurtegraad te maken heeft met hoe drugs opgenomen worden , wat je dus bypasst als je snuift Klik om te vergroten... Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer. Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc. Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen Kijken wat dat doet"
"roerdomp24 zei: Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer. Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc. Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen Kijken wat dat doet Klik om te vergroten... Iemand daar ervaring mee toevalig?"
"LucidLucy zei: Je hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft. Ik spot hier een vicieuze cirkel Klik om te vergroten... Ik ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol. Ik slik al vanaf kinds maag beschermers zit helaas in de familie maag problemen."
"MR_CHIP zei: hoevaak drink je alcohol Klik om te vergroten... Nu al een week of 2 niet, soms bij een feestje. Niet vaak dus"
"LucidLucy zei: Vervelend. Het is helaas wel een bekend fenomeen. Vooral bij mensen die veel speed gebruiken (bommetjes) maar ook bij het snuiven van cathinonen. En uiteraard ook alcohol. Heb er zelf ook laat van gehad met periodes door verschillende middelen. Maareh... je hebt voor het laatst drugs gebruikt 3 jaar geleden. En dan pak je nu ineens zulke bizarre dosissen? Pas je wel een beetje op? Klik om te vergroten... Jaa ik let op me lichaam, het 2 uur geleden dat ik de laatste slikte. Ik ben er klaar mee 3cmc is blijkbaar niks voor mij"