Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik zoek een natrium hogedruk lamp van 400W...zo'n lamp die van dat oranje licht geeft . kan iemand mij hierbij helpen , of weet iemand een goed adres waar ik ze kan krijgen ? mvg, Roel."
"bedankt jongens !! ik heb er eentje gekocht bij leafman : https://www.leafman.nl/product_info.php ... a56e03388f greetz, Roelonzo"