Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zwijgrecht zei: Veel ophef over, zag t vanavond pas. Dit brengt wel zon naar gevoel bij mij naar boven. Ik ben er zeker van dat als dit iemand was overgekomen die dichtbij mij staat ik die krullenbor had omgelegd. Als je zo iets in je kan hebben wil ik je uit de weg ruimen. Dan heb je puur slecht in je zitten. Dit filmpje raakte me diep omdat ik voel voor die jongen, de pure wanhoop. Ik hoop dat de 2 hoofddaders afgemaakt worden. Dit gaat echt terug in de basics, lager dan het laagste dier. Hier zit geen verklaarbare reden achter behalve iets heel slechts. Je hebt een ander mens in een hoek, compleet gestript van al zijn waardigheid, vernederd en je blijft maar op die jongen intrappen en bespugen en verder man ik raak echt compleet over de zeik van het typen hiervan alleen al. Er zijn geen woorden voor , letterlijk. Meer denk ik er niet bij. Of is deze mening te expliciet volgens de regels Klik om te vergroten... Zwijgrecht zei: Ik sluit me daarbij aan, (het 1 op 1 stukje was vroeger. Je snapt me wel) Niks tegenin te brengen. Point taken. Al had ik nu best wel even 14-1 willen spelen Klik om te vergroten..."
"zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving"
"acht.zes zei: @robbie.1234 Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss. Klik om te vergroten... kom ik oorspronkelijk vandaan :P"
"denk zei: Ja... eergister een gram speed op en wat pilletjes... hoe lang duurt het tot hij weer normaal is? Zijn er manieren om hem weer sneller naar 't voor mij normale formaat te brengen? Klik om te vergroten... zijn er ook mensen uit oss hier ? of omgeving ?"
"jottem ben hier pas komen wonen en zoek gewoon vrienden ."