Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mmm im-dee"
"wel nog een grappig verhaaltje :P"
"Als ik ghb gebruik heb ek altijd wel een beetje last van men maag, komt meestal wel door de vieze smaak denk ek, en ik had altijd hele pure ghb, GBL+NaOH zonder enige viezigheid erin (hoe het hoort dus) en ik gebruikte nooit alcohol + ghb. Ik denk dus gewoon dat ik een zwakke maag heb GHB + Alcohol is geen goeie combinatie, veel te gevaarlijk dus kzou et zeker afraden. Als je goeie GHB hebt ga je al hard genoeg en is alcohol niet meer nodig"
"maar kdenk dat ek et doorheb, hetgene wat zij kopen in discotheken, is geen echte ghb.. heb het hoort van iemand die al redelijk wat ervaring heeft .. tgene wat wij hier in belgie hebben is een lichtere vorm denk ek dus geen ghb, nou oftewel ghb met veel water in"
"jah .. lees anders eens goed de vraag maar weet het ondertussen al.. ben nu ook de laatste tijd veel bezig met ghb, kbegin het echt wel heel tof te vinden .. normaal doe ek altijd speed.. maar nu gebruik ek ghb .. nuja probeer toch zo weinig mogelijk speed te gebruiken .. reden: ghb is veel goedkoper kan ik gemakelijk aangraken, kan ek heel goed van slapen :P geen afkick, geen karakter verandering, geen neus die heel de week verstopt zit, tis ideaal eigeluk"
"dus volgens schranziewanzie is 100% pure ghb vloeibaar.. graag zou ik jullie reacties daar eens op hebben"
"NEEEEEEEE GATVER, ik niet!!!! slunse van op het forum zegt dat."
"maar is et niet zo, dat als je het in poedervorm neemt, je heel veel nodig hebt aleer je iets voelt.."
"het lijkt me meer een chinese discussie"
"moet je paddestoeltjes eten hé"