Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, sorry ik was even een tijdje niet meer internet geweest. ze checken de geschiedenis inderdaad na, maar dan verwijder ik gewoon de geschiedenis. er wordt hier niet gedealt mischien wel op m'n nieuwe school, maar dat weet ik niet. en bloedprikken wordt alleen gedaan voor medische controle en urine test is wel afgesproken, maar nog niet hoeven doen en ik zit hier al twee maanden. en betrapt wordt ik toch niet ik smoke zowat elke week een joint die ik bij de plaatselijke coffeeshop haal. Ik heb daar belgen leren kennen die voor mij naar binnen gaan en halen en dat koop ik dan later van hun over. Groetjes Roald"
"hallo allemaal, Ik heb ook wel aardig wat verstand van de psychiatrie dus ik zal mijn weetjes hier over laten horen: Als je een psychische aandoening hebt zoals: autisme, adhd, pdd-nos, asperger enzovoort. dan zijn je hersenen al niet helemaal zo als het hoort en zijn ze dus instabieler als die van iemand die geen psychische aandoening heeft, waardoor je meer kans hebt op een psychose. waarneer je helemaal moet uitkijken is als je vroeger psychotisch bent geweest. psychose en een vorm van autisme (zoals: pdd-nos, mcdd enzovoort.) gaan wel vaker samen dus dan ben je dubbel zo kwetsbaar! Ik ken ook iemand die smoked al van z'n elfde al joints en is nu 16 en is dus ook psychotisch (zegt hij tenminste). Groetjes Roald"
"het is inderdaad niet echt verstandig, maar ik wil 'm gewoon chillen wat hier namelijk niet kan. en ik zit op die instelling, omdat ik daar door de popo ben geplaatst, Ik heb namelijk en aantal strafbaren feiten begaan. maar wat doet er niet toe. Groetjes Roald"
"Weet iemand een smoesje om ketamine van de dieren arts mee te krijgen?? groetjes Roald"
"en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden?? visueel of geestelijk?? en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?) en is het verdacht als ik er om vraag? Groetjes Roald"
"bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is! groetjes roald ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen laterzz"
"Hallo allemaal, Ik wil dus gbl cleaner gaan gebruiken gewoon als drug, maar zit met het probleem dat ik op een instelling zit. dus nu had ik het idee om gbl te bestellen en dat af te leveren bij het post kantoor. vragen: 1. wat voor adres moet ik dan gebruiken? 2. en kunnen ze het natrekken van de instelling? Groetjes Roald"
"Ik heb zelf ghb gebruikt en dat vondt ik wel chill, maar ik zie die gast waarvan ik dat kocht nooit meer. dus ja alternatiefje XD Groetjes Roald"