Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Hallo Mensen Door een financieele positie ben ik in de problemen gekomen dat er niks anders opzit dan kweken. Lang verhaal kort te houden!! Ik zoek iemand die bij mij op de Zolder ruimte voor 600a700 platen komt zetten. Iedere oogst opnieuw en goede verdiensten!!. Degene die dit wil doen moet ook voorzien van een afnemer!!. Ik kan doorbabbelen maar ben gewoon opzoek naar iemand die me wilt helpen hiermee!. Graag zsm respons. P.S. Degene die dit komt doen blijt uiteraard 1000% anoniem en risicovrij!!. Als ik het zelf kon doen dan deed ik dat!"