Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben op dit moment aan het trippen van de ritalin, ik gebruik dit ivm mijn ADD, heb er nu 6 gesnoven maar voel niet heel veel , beetje bewegende kaken en beetje klaarwakker, verveel me wie heeft wat leuks te zeggen of kan mij een betere dosis advieseren ?"
"kom op medetrippers, is er dan helemaal niemand online ? reageer is ff gezellig"