Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrip aan ritalin, wie ff chatte

trip aan ritalin, wie ff chatte

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ritalintrippingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben op dit moment aan het trippen van de ritalin, ik gebruik dit ivm mijn ADD, heb er nu 6 gesnoven maar voel niet heel veel , beetje bewegende kaken en beetje klaarwakker, verveel me wie heeft wat leuks te zeggen of kan mij een betere dosis advieseren :grin: ?
r
ritalintrippingLid
01-01-2024, 00:00
#2
kom op medetrippers, is er dan helemaal niemand online ? reageer is ff gezellig
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je tript op ritalin!?
Maar je hebt toch ADD, dan heeft het toch geen trippende werking?
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#4
een trip op ritalin nog nooit van gehoord :tongueout:

maak er is een mooi rapportje van dan lijkt me wel leuk om te lezen :tongueout:
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#5
kansloos, trippen op ritalin. Je hebt add, net als mij, maar je misbruikt je medicijnen. Jij verdient ze niet in mijn ogen...
s
stan1996Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb ook add en ja je kan er gewoon op trippen
maar ik pak liever dan speed :rock:

enja al wil je trippen op ritalin slik ze dan gewoon werkt veel beter.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je doet er niemand kwaad mee als je ritalin neemt om te trippen. Moet jij weten. Ik heb ooit n keer vanwege een belangrijke toets op school 4 pille tegelijk genomen (40 miligram totaal) ik werd er goed ziek van kan ik je wel vertellen. Ik heb dus wel add, en het helpt zeker (10 miligram om de 3/4 uur) maar van die 4 tegelijk ging ik kk hard zweten, hoofdpijn, zelfs tandenknarsen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."