#1
Ben op dit moment aan het trippen van de ritalin, ik gebruik dit ivm mijn ADD, heb er nu 6 gesnoven maar voel niet heel veel , beetje bewegende kaken en beetje klaarwakker, verveel me wie heeft wat leuks te zeggen of kan mij een betere dosis advieseren
?