Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SRB-ONE FOR THE TROUBLE"
"Masters Of Hardcore 24"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep 7 dagen 1 keer maar nooit meer"
"mathijs zei: Wat maakt dat nou uit...Als een ouder een glas wijn drinkt bij het eten is er geen enkel probleem.Dan mag hij toch ook gewoon een joint roken en als de kinderen weg zijn of als er een fatsoenlijke oppas is lijkt het me ook totaal geen probleem als de ouders trippen. Het kind heeft hier toch geen last van (Drugs gebruiken tijdens de zwangerschap is natuurlijk weer een heel ander verhaal.) Klik om te vergroten... ja een glas wijn of een jointje kan dan nog wel maar harddrugs is wel ff wat anders dan dat. maar wat wat zij doet iedere dag 2 bommen speed nemen en dan heb je nog een kind waar je voor moet zorgen nou sorry dat gaat me egt te ver dat snap k ook niet hoe je zoiets dan kan doen, onbegrijpelijk"
"nou bij deze is het topic: ouders en drugs nu geopend"
"Frisko zei: Haze zei: ricardo zei: mijn record is 1 week. nooit meer Klik om te vergroten... Hoe hou je dat eigenlijk vol, zelfs met pep? Klik om te vergroten... ik krijg altijd barstende hoofpijn na 2 dagen wakker,!!! echt hoofdpijn om bij wijze van spreken bij te janken naja ik vind het niet erg,vind er sowieso maar niks aan om een 2 nachten over te slaan!!! Klik om te vergroten... hoe ik dat volgehouden heb tja weet niej precies maar ik had in die week 9 gram pep op. ik deed met 4 vrienden een wedstrijd zeg maar wie het langste wakker kon blijven op de pep(ja idd heel bizar) 1 jongen heb het zelfs 9 dagen volgehouden. na die week voelde ik me natuurlijk zwaar verrot had idd ook koppijn (waar jij het over hebt)na de 4de nacht. en de nachten daarna kreeg ik bizarre hallucinaties echt heel eng, ik zag dwergjes met hakbijltjes die achtervolgde mij zo eng was dat. verder zag ik lieve heersbeestje door de kamer lopen. nah nooit meer dat ik dat nog een keer doe"
"sinds vrijdag"
"speed"
"bier"
"speed en bier"