Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Daantje, ik heb onlangs ook in mijn eentje getript en heb dit thuis gedaan. Weet nog niet hoe dat buiten is, maar wat ik wel weet is dat muziek echt intens is tijdens zo'n trip. Zorg dus dat je je favoriete muziek klaar hebt staan, bij voorbaat euforisch. En met je ogen dicht voelt het helemaal intens. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven als beginnende tripper haha. succes!"
"Hierbij even een kort trip reportje over afgelopen weekend. Het eerste idee was om Mexicana truffels te nemen, maar toch uiteindelijk voor de Tampanensis gegaan (vraag me niet waarom, weet ik zelf ook niet haha). Omdat ik de trip in mijn eentje ging doen, heb ik gekozen voor een lagere dosering. De dosering was 7,5 gram. Ik had van te voren alles voorbereid. Lekker eten gehaald, afspeellijst klaargezet met favoriete nummertjes en om 12 uur s' middags nam ik de 7,5 gram truffels. Na ongeveer een uurtje had ik het idee dat het een beetje begon te werken. De muziek voelde namelijk steeds intenser. Ook mijn gedachtes leek van de hak op de tak te gaan. Ik hoopte dat het effect wat meer zou toenemen nu het eenmaal ingeslagen was, maar dat was helaas niet zo. Dus genoot ik van het intense gevoel van de muziek. Holy shit, als je je favoriete nummers opzet, je ogen dichtdoet, is het net alsof je alles 4D voelt. Dit gevoel is echt wel 1 van de meest intense ervaringen die ik heb meegemaakt. Uurtje verder, genietend van de muziek, besloot ik even te gaan liggen en wat rustige muziek op te zetten. Hierbij ben ik mijn ogen dicht gaan doen, naar binnen gekeerd en ben ik eigenlijk gaan graven naar mezelf. Met je ogen dicht op rustige muziek gaf me de mogelijkheid om al mijn eigenschappen/karakter trekjes onder de loep te nemen en diep van binnen te zoeken naar al die oorzaken daarvan. Dit heb ik denk een uur lopen doen, waarbij ik echt heel diep ben gegaan in mijn verleden. Dit vond ik zelf een indrukwekkende ervaring. Om ca 16:00 uur begon alles een beetje af te zwakken en heb ik nog lekker op de bank gehangen/filmpje gekeken. Al met al vond ik het een mooie ervaring, al zal ik de volgende keer wel een hogere dosering nemen, aangezien dit net iets te licht was denk ik. Beetje voor beetje probeer ik mijn eigen sweet spot te vinden. Ik snap ook de adviezen van medetrippers hier op het forum om niet te hoog te starten, truffels kunnen/zijn echt wel next level als je niet te voorzichtig bent. Wel heb ik een vraagje, ik had wel een zwaar gevoel (achter) in/op mijn hoofd tijdens de trip, hebben andere mensen dit ook wel eens meegemaakt?"
"Goeiedag allemaal. Ik ben van plan om binnenkort alleen te gaan trippen. Ik heb in het verleden wel eens 5 gram Mexicana gedaan, maar daar kreeg ik alleen een stoned gevoel van. Wel was de muziek heel intens. Nu had ik het idee om een milde trip te pakken, ca 10 gram. Is het beter om Mexicana te pakken of Atlantis? Setting zal gewoon thuis zijn, afspeellijst maken met alle favoriete nummers en lekker eten en drinken voor de trip 😁 Tips zijn altijd welkom!"
"Bedankt voor de reacties beide. Ik heb tijdens die 5 gram geen misselijkheid ervaren, en qua smaak, ja het is niet het lekkerste maar het is wel te doen. Ik begin gewoon met de 10 gram en mocht dat te weinig zijn, dan is er altijd weer een nieuwe dag voor een beetje meer. Ik zal mijn ervaringen in een trip report zetten voor toekomstige gebruikers die hetzelfde willen proberen"
"Torchic zei: Pas wel op met de temperatuur want volgensmij is het zo dat de werkzame stof psilocybine in truffels afbreekt bij temperaturen hoger dan 69 graden Celsius. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht. Ik ga er geen thee van maken, ik eet ze 'lekker' op 😁"
"Ik gebruik geen Oxycodon, maar heb in het verleden, en zo af en toe nog wel eens te maken met slaapverlamming. Is een hele rare/eng verschijnsel, bij mij gelukkig alleen beperkt tot het niet kunnen bewegen en akoestische hallucinaties als ik het zo mag noemen haha. Wat voor mij helpt is, zodra je merkt dat je je niet meer kan bewegen en er dus in zit, je lichaam zo ontspannen mogelijk te maken en dus niet forceren om te bewegen. Je voelt dan na een aantal seconden dat je je weer kan bewegen. Focus dan eerst op het bewegen van een vinger voordat je de rest probeert te bewegen. En zoveel mogelijk op je zij liggen, dat beperkt het aantal slaapverlammingen bij mij, misschien ook bij jou. Succes!"
"Goedenavond allen, Ik zat eraan te denken om 2-CB-FLY op een lage dosis te gebruiken op een festival. Nou vroeg ik me af, wat is een lage dosering waarbij je niet tript, maar wel het euforische gevoel krijgt? Zit er ook een bodyload aan? Ik hoor graag de ervaringen van andere"
"Casrus zei: Zou zeggen 10 - 15 mg. Een gevoel van flow met lichte visuals. Bodyload herinner ik me niet. Klik om te vergroten... Wat voor visuals ervaarde je?"
"Casrus zei: Was met mijn Maghrebijns-Duitse vriend 's nachts naar een Zuid-Amsterdams bos gefietst (uit Zeeburg) en toen we terugfietsten door al die bomen (ook via het Vondelpark), leek het net of her en der mensen tussen de bomen waren die altijd verdwenen als we langs ze fietsten. Die bomen leken op de bomen in de videoclip van Running Down a Dream. Het was echt op de achtergrond en subtiel, hoewel af en toe de visuals kortstondig de visuals overheersten. Wij konden er -met licht- gewoon mee fietsen. (Maar de straten waren vrijwel verlaten en ik wist steeds waar we waren). De visuals waren lichte, meestal nauwelijks waarneembare pastelkleuren. Klik om te vergroten... Zou 5 mg dan een betere dosering zijn? Ik hoef niet per se visuals, maar wel het euforische gevoel en de intensere muziek."
"GroteSmurf zei: Ik heb hier ook ervaring mee! Heb ooit eens tussen de 5-7 mg (lastig te breken pellets) genomen, op een indoor hardstyle classics evenement net nadat de evenementensector weer openging na corona. Ik vond het toen redelijk overweldigend door de vele prikkels, maar dit kan natuurlijk ook gelegen hebben aan de sociale isolatie die ervoor plaats heeft gevonden. Ik kan me nog goed herinneren dat ik me even wilde afsluiten voor de prikkels door m'n ogen dicht te doen, en vervolgens zag ik de silhouetten van de mensen om me heen nog doordansen in de vorm van CEV's. Dit was toen niet heel chill, maar heb (vermoedelijk door de lage dosis en geruststellende vrienden) een neerwaartse spiraal wel kunnen voorkomen. Ik had verder geen OEV's, en voelde me over het algemeen wel licht euforisch. De 2CB-FLY gaf me verder niet echt extra energie om te feesten. Ik denk dat een buiten festival, met een zonnetje en wat rustigere muziek een beter resultaat zou opleveren. Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen: -Wat voor festival is het? -Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY? -Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt? Klik om te vergroten... Toevallig is het bestemd voor Intents haha. Outdoor harddance festival. Ik heb geen ervaring met de 2C- serie. 2C-B leek me een goede optie, maar daar kan ik zo 1,2,3 niet aankomen. Zag de FLY toevallig voorbij komen. Alleen lees ik nu dat je daar op moet letten qua voeding, dus daar twijfel ik nu ook over haha. Het leek me leuk om eens iets anders te proberen. Heb nog 1P-LSD liggen, maar daar krijg ik een warrig hoofd van op 40-60 ug. Andere drugs heb ik geen zin in haha. Bedankt voor je reactie!"