Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"begin er niet aan.. begon op mijn 18e, ben nu 24 en ben alles kwijt!!!! huis, vrienden, baan en ik heb hepatitis c door het shotten. hou t gewoon bij xtc en een jointje, is veel beter"