Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dit is de eerste keer dat ik op een forum kom en ik weet niet of ik er wat aan heb maar hoop het wel. ik ben 24 en heb in het verleden nogal veel drugs gebruikt, zelfs op een punt geweest dat ik 6 maanden lang iedere dag gebruikte. ik gebruikte vooral speed en xtc pillen. ik ben er toen mee gestopt omdat ik rare dingen begon te denken en te zien, ik heb toen ongeveer 4 weken achter elkaar geslapen en mijn ex vriendin moest mij helpen om naar de wc te komen omdat mijn benen voelden als blokken beton. ik ben zo van de nasleep geschrokken dat ik eigenlijk nooit meer bij drugs in de buurt wou komen... helaas is dit gevoel niet gebleven en zit ik wel met een probleem. er zat ongeveer 2 jaar tussen de tijd dat ik ben gestopt en het weer een keer wou doen, ik had een nieuwe vriendin en die gaf aan dat ze het ook wel een keer wou proberen en dit zette mij aan om het ook maar weer een keer te proberen. dit was een grote fout , want ik gebruik nu ongeveer een jaar bijna wekelijks speed of pillen terwijl ik het eigenlijk niet wil. ik heb mijn vriendin een tijdje geleden ten huwelijk gevraagd (ze zij ja!!), we hebben 2 prachtige honden en we hebben net een huis gekocht. alles gaat nu nog goed met geld en werk en het dagelijks leven en ik wil af van die troep maar er blijft toch ieder weekend weer een drang naar speed.. ik wil mijn relatie en mijn leven niet op het spel zetten nu het juist allemaal zo goed gaat en wil er vanaf!!! want dit kan nooit goed blijven gaan.... ik zou graag wat tips van jullie willen weten, want ik weet niet wat ik tegen de drang kan doen. ik drink meestal als ik thuis kom op vrijdag een biertje en op dat moment gaat voor mijn idee de rem eraf en wil ik speed. maar om nou dat biertje te laten staan lijkt mij ook onzin er moet toch wel wat tegen te doen zijn? vorige keer kon ik het ook en ik was er toen wel wat slechter aan toe. (waarschijnlijk zal ik gewoon nee moeten zeggen, maar als iemand ervaring of de kennis heeft hoe het makkelijker kan hoor ik dat graag) alvast bedankt met vriendelijke groet, r"
"bedankt voor de reacties en het komt wel goed denk ik want ik heb net samen met mijn vriendin een huis gekocht en dat is een opknapper, ik heb nu niet eens tijd om aan die troep te denken.... goede nieuwe hobby ik heb de drang nog niet gehad en het is nu 2 weken geleden dat ik niet wist wat ik eraan kon doen, het is nog vroeg om te zeggen maar ik heb nog nergens last van en geen drang meer en daar ben ik wel het meest blij mee. bedankt voor de moeite groetjes"