Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi scorpio.. heb jouw verhaal net gelezen en vind het heel knap dat je bent afgekickt!! een vriend van mij heeft hetzelfde soort verhaal als jij.. hij gebruikt al jaren cooc (nog nooit af geprobeerd te kicken) maar zinds nu ongeveer 6 maanden rookt hij dus bruin... ook hij zegt het flink te hebben onderschat.. ik vind het zo moeilijk om te zien.. hij takeld af is heel dun.. ik noem hem soms uncle fester (van de adams familie) hihi. daar kan hij nog wel om laggen... maar al met al wil hij er van af... waaar ben jij geweest voor hulp.. groetjes een bewonderaarster!!!"