Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ok meisje als je nou in de toekomst weer een keertje een xtc pil gaat nemen zorg dan dat je van te voren iets heb gegeten neem eerst een halve of een kwart en zorg dat je jezelf lekker ontspannen voelt soms duurt het vrij lang voor dat hij inslaat, en je denkt! hij werkt niet !! ga je er nog maar eentje slikken FOUT!!! jaaa dan komt opeens de klap en dan kun je jezelf kut gaan voelen en je krijgt het koud en je wordt moe en ziek blijf positief ga dansen met je vriendin ga niet zitten blijf in beweging kak je nog verder in heb je last van een sitkick ga je lekker ergens zitten met je vriendin ga niet zitten buiten in de kou blijf binnen zolang je niks denkt te voelen geduld!! ga niet er nog eentje nemen! xtc werkt meestal negatief als je jezelf niet erg positief voelt of moe bent of in combinatie met cocaine niet doen"