Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik weet niet hoor ik neem nu al een week of 2 zopidem, omdat ik ondrr verschrikkelijke stress sta en snachts anders totaal niet kan slapen. NU heb ik nog niet meegemaakt dat ik begon te hallucineren. Wel was het zo dat ik gistrern een 15mg heb ingenomen en niet na een 15 minuten maar na een uur naar bed ben geweest. Ik was de tijd uit het oog verloren. Laat ik zeggen dat het maar goed was dat mijn vriend bij me was. Ik snapte niks meer van wat mijn vriend me zei, al weet ik dat het wss wel belangrijk zal geweest zijn. (hij zei me dat ik op niks kon reageren zoals het moest). IK zag hem praten maar hoorde niks. En kon zelf niet meer opstaan, had geen 'wil' meer over mijn lichaam. Kortrom, ik was gewoon een zak patatten. Ik wil maar zeggen dat ik niet echt kan geloven dat je hiervan kan halluniceren. ANDERE effecten ok, maar hallunicineren gaat toch wat ver denk ik. (en als je iets weet over dit middel, dan zou je moeten weten dat dit gebruit wordt om waanbeelden (bv bij mensen met een mentale handicap) tegen te gaan. greetz"
"wel, ik werk in een instelling bij mensen met een lichte tot matige mentale handicap (eerder psychiatrie). Deze mensen hebben nogal eens last van angsten (lees psychoses en hallucinaties). Hier worden hypnotica ook gebruikt als idd een slaapmiddel ,maar oa. ook om angsten tegen te gaan ( er wordt oa. ook Zolpidem voorgeschreven aan hen). Zij gebruiken dit en grotere hoeveelheden dan wij. IK weet dus niet, maar ik zou het raar vinden als je echt zo gaan hallucineren ervan? nu is het idd wel zo dat niemand dit echt kan controleren bij hen nietwaar? In ieder geval, heb ik het nog niet meegemaakt, ook al heb ik om het uit te proberen al een paar keer meer genomen dan als verstandig wordt beschouwd . wat ik wel al eens heb gehad is dat (i het kort gezegd) ik zowel aan het dromen was maar dat ik alles verstond en op kon reageren wat mijn vriend zei (in tegenstelling tot de eerste keer cfr 'zak patatten). En voor de mensen die denken dat dit een hallucinatie was, ik denk van niet. greetz"
"nja, daarin heb je wel gelijk nietwaar maar he, dat ligt ni aan de begeleiders maar wel aan de medische wereld he"