Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik blow nu ongeveer iets langer dan een jaar (13/14 maanden). Hoe ik het allemaal geweldig vind, zou ik toch graag naar een vaporizer willen switchen aangezien het dus gezonder en goedkoper is. Nou gebruik ik mijn vape (flowermate aura) soms maar merk ik dat ik er aanzienlijk minder stoned van word. Misschien ligt het gewoon aan dat de high veel anders is en dat ik er aan moet wennen. Ook heb ik gelezen dat je moet wennen aan je vape, kijken wat voor jou het beste werkt en dat je lichaam de slechte stoffen moet verwerken voordat je er echt een optimaal gevoel van kan krijgen. Iemand die hetzelfde had als ik en dit kan bevestigen? bvd!"
"Hallo allemaal, Ik ben afgelopen ADE (awakenings) voor het eerste keer aan de XTC gegaan. Nou hadden we geteste pillen en zat er 200 mg mdma in elke pil. Awakenings duurde van 10 tot 8 en begon ik als de voorzichtige jongen die ik ben gewoon lekker met een kwartje voor het geval dat. Rond half 1 ingenomen en heb eigenlijk heb ik er sinds dien niks van gevoeld. Ik stond vol op te genieten van alles maar ik was gewoon nog 100% nuchter. Ik was ondanks de overdondering van het feest zelf enigzins teleurgesteld dat de XTC niet werkte maar ik snapte het wel aangezien ik zelf 50 mg in nam en 65 kg weeg. Nou heb ik om 4u 's nachts wat bijgenomen, ongeveer 65 gram dit keer. Na een uur te hebben gewacht voelde ik nog steeds niks en dacht ik dat XTC niet voor mij was. Na een beste anderhalf uur sloeg die in en stond ik te dansen als een gek tot 8 uur, echt geweldig Het enige wat ik jammer vond is dat ik geen liefdesgevoel had, maar ik vond de ervaring gecombineerd met de muziek zeker goed genoeg. Nou ben ik van plan om weer naar awakenings te gaan rond jaarswisseling en met wat meer te gaan beginnen. Na een leuk verhaal te hebben verteld, heb ik toch wat vragen: - Zijn er risico's betrokken bij xtc buiten oververhitting of te weinig/veel water drinken. - Zorgt het bijnemen van xtc voor een grote gezondheidsrisico (natuurlijk buiten het feit dat je veel harder gaat en sneller verhit wordt ) Alvast bedankt!"