Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan joints naar vaporizer?

Van joints naar vaporizer?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
rastafarimanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik blow nu ongeveer iets langer dan een jaar (13/14 maanden). Hoe ik het allemaal geweldig vind, zou ik toch graag naar een vaporizer willen switchen aangezien het dus gezonder en goedkoper is.
Nou gebruik ik mijn vape (flowermate aura) soms maar merk ik dat ik er aanzienlijk minder stoned van word.
Misschien ligt het gewoon aan dat de high veel anders is en dat ik er aan moet wennen.
Ook heb ik gelezen dat je moet wennen aan je vape, kijken wat voor jou het beste werkt en dat je lichaam de slechte stoffen moet verwerken voordat je er echt een optimaal gevoel van kan krijgen.

Iemand die hetzelfde had als ik en dit kan bevestigen?

bvd! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf alleen ervaring met vaporizers die op een bong lijken of de volcano bijvoorbeeld, maar werd daar altijd wel goed high van.

Wel moet ik er bij zeggen dat ik ik van een vaporizer vaak wat meer high wordt ipv stoned. Het lome stoned gevoel slaat wat meer om in een wat energieker high gevoel. Ik vind het qua heftigheid vergelijkbaar, maar dus wel net wat anders.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vape nu sinds ongeveer een half jaar en wil niets anders meer. Rookte eerst met een glazen pijpje. Hoewel ik wel het idee heb dat ik daar makkelijker high mee werd, is vapen zoveel fijner. Een cleanere high, koeler in de keel, gezonder, smaakt veel lekkerder.

Joints heb ik al lang niet meer gerookt. Vond dat sowieso al nooit zo fijn als pure wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."