#1
Een opname is vrijwel altijd vrijwillig...
En om een goed beeld te krijgen van een kliniek moet je het denk ik sowieso ervaren. Of een kliniek goed is of niet is maar net wat jij verwacht.
Met de bezuinigingen op de GGZ mag je hopen dat de besten zijn gebleven... klinieken vallen volgens mij onder de geestelijke gezondheid zorg.
En om een goed beeld te krijgen van een kliniek moet je het denk ik sowieso ervaren. Of een kliniek goed is of niet is maar net wat jij verwacht.
Met de bezuinigingen op de GGZ mag je hopen dat de besten zijn gebleven... klinieken vallen volgens mij onder de geestelijke gezondheid zorg.
