Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjeugdkliniek Tiel

jeugdkliniek Tiel

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AntonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een opname is vrijwel altijd vrijwillig...

En om een goed beeld te krijgen van een kliniek moet je het denk ik sowieso ervaren. Of een kliniek goed is of niet is maar net wat jij verwacht.

Met de bezuinigingen op de GGZ mag je hopen dat de besten zijn gebleven... klinieken vallen volgens mij onder de geestelijke gezondheid zorg.
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal
Ik laat me vrijwillig opnemen in een jeugdkliniek in Tiel omdat het zo niet meer gaat.
Op internet heb ik als een gek gezocht naar informatie die jeugdkliniek, ik kan weinig informatie vinden.
Weten jullie of het een goede kliniek is?
Is er misschien iemand die iets over zijn/haar ervaring met die kliniek wil vertellen?
Liefs mij
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zit er nu ruim een week,
Voor jongeren tot 23,
Zeker een aanrader!
:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van IrisZorg zo te zoeken/vinden?
Lijkt inderdaad erg weinig te vinden over. Waarschijnlijk omdat het er ook nog niet lang zit.
Als ik jou was zou ik vragen of je eerst een rondleiding mag? Weet je al een beetje hoe wat en waar. Is maar een hersenspinsel.
Lijkt mij wel fijn te weten hoe de binnenkant eruit ziet alvast.
Iriszorg doet haar best voor de bewoners, maar net als elke kliniek waterdicht zal het nooit zijn lijkt mij persoonlijk. Of het een goede kliniek is? De meningen zijn verdeeld over IrisZorg maar dat geld ook voor Altrecht, GGZ, Lievegoed etc. Dus daar kom je snel genoeg achter, als je iets niet bevalt met wat vraagwerk kom je meestal een heel eind.
Maar nog geen officiële dingen uit hun nieuwe locatie gehoord qua meningen. Dus ga uit van het beste en dan word dat het vast ook!

Super dat je de stap hebt gezet!

Sterkte daar! En veel plezier met je 'schone' leven wat je krijgt!
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel!
Dit is alweer de 3e opname die eraan komt,
dit keer wil ik ECHT stoppen, en volhouden..
Ik ga eerst vragen of ik een rondleiding mag, zodat ik weet waar ik terecht kom.
Maar het belangrijkste is de behandeling die ik daar krijg, dus hoop dat het helpt.
Uiteindelijk zal ik het toch echt zelf moeten doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ranadedrogas zei:
Zit er nu ruim een week,
Voor jongeren tot 23,
Zeker een aanrader!
:wave:
Klik om te vergroten...
Goed te horen, keep it up!
r
ranadedrogasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Missie jeugdkliniek gefaald xD
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ranadedrogas zei:
Missie jeugdkliniek gefaald xD
Klik om te vergroten...

Je bent er toch heen gegaan, wat een grote stap is. Mocht er een nieuwe keer komen weet je al wat je te wachten staat (ongeveer) wat en stuk minder spanning geeft meestal :P

Ga je nu zelf proberen te stoppen verder of heb je het even de andere kant opgeschoven?

Bonne nuit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."