Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en zeggen jullie nooit snatz voor speed? of spat, pep, sommige dingen hier.. gebruik je toch niet echt."
"beste mensen zoals vele weten krijg je op 1 januarie bij sommige coffieshops een klein cadotje, dit kan een aansteker zijn maar ook een 12je wiet. mijn vraag aan jullie. wat hebben jullie gekregen en bij welke shop?"