Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst heb ik 6APB gebruikt en ik was erg tevreden mee. Alleen zijn de meeste raves waar ik heen ga van 23:00-06:00 en daarvoor is de werking van deze drug net wat te lang. Het effect heeft bij mij ongeveer 10 uur geduurd. Ik ben nu dus opzoek naar een drug dat hetzelfde effect heeft als 6APB: bij mij voelt dat als een soort combinatie van sos en xtc waar je je heel licht voelt en blij maar wel aanwezig bent en kan genieten van de muziek. XTC vind ik niet zo chill omdat ik er niet echt van kan genieten en steeds moet bijnemen of heel hoog moet doseren om er echt iets van te voelen. Dus het effect van 6APB vind ik echt perfect voor mij dus ben alleen opzoek naar iets dat wat korter werkt. alvast bedankt!!"
"Mindless zei: Hoe hoog doseer je? Want ik doseer zelf zo laag mogelijk (met nog wel genoeg gewenst effect) en daarbij duurt het eigenlijke effect dichterbij die 7 uur van jouw raves dan 10 uren. Al zit het samen met de na-stimulatie wel op de 10 uren of iets meer zelfs. Misschien dat je nog kunt proberen iets lager te doseren. Of bedoel je met die 10 uren inclusief de na-stimulatie? Klik om te vergroten... ik begon om 21:00 met een halve pellet van 130 mg om te kijken of het niet verkeerd viel. Toen om 22:00 een hele pellet erbij. Om 00:00 kwamen we aan op de rave en voelde ik hem nog niet zo dus nog een halfje bijgedaan. Toen na het feest nog op een after gezeten en nog wel goed gevoeld tot een uur of 08:30 daarna vooral heel erg high voelen maar nog wel goed op techno gaan. Om 10:30 kwam ik thuis en geprobeerd te slapen maar dat ging vrij moeilijk, was nog heel veel aan het slikken met mn mond. Maar zorgt een hogere dosering niet alleen voor een groter effect (en niet perse korte werking)? en dat alleen als je bijneemt na een paar uur dat het effect dan langer duurt?"
"Neo-Shulginist zei: Haha, zoveel empathogenen met een goede balans in de effecten zijn er niet hoor. Ik weet niet of je wel eens 4-MMC hebt gehad? Dat is een van de andere toppers; al gaat die wat meer richting de stimulerende middelen en wat minder richting het empathogene (maar goed, je zegt MDMA ook niet zo leuk te vinden dus dat ligt daarmee op een lijn). 4-MMC duurt ook niet zo lang, tenminste, als je ermee weet te stoppen want je krijgt er cravings van als de hel. Verder gaat het denk ik dus lastig worden. Andere empathogenen zijn vaak een stuk minder energiek (MDA, 5-MAPB, 4-FMA), of gaan meer richting het psychedelische (5-APB / aMT, maar die duren ook lang), of het is vooral stimulerend (3-FA). Klik om te vergroten... Ik heb wel eens buisjes van 5-MAPB/4-FMA gedaan waar ik ook wel tevreden was met het effect alleen koste het wel 3 buisjes voor ik wat voelde dus dat vind ik dan nogal prijzig. zoals ik zei ben ik nu afhankelijk van een website, daar hebben ze wel 2-MMC en 4-FMA pellets maar geen 4-MMC. Heb je een idee of pellets 2-MMC of 4-FMA dan beter zullen zijn? (ik doe liever niet poeder omdat ik dat vervelend vind met doseren / bijnemen)"