Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SmartieAndMe zei: XTC kan je maagwand iriteren of zelfs beschadigen. Komt niet heel vaak voor maar ik zou met zulke klachten toch even de huisarts bezoeken. Heb wel verhalen gehoord waar XTC is blijven kleven aan de maagwand en een gat heeft veroorzaakt. Wil je niet bangmaken, maar wel even wijzen op de mogelijke risico's van hiermee rond te blijven lopen... Klik om te vergroten... Als je voor bovenstaande bang bent kun je tegenwoordig heel simpel bij de apotheek omeprazol halen... dit zijn maagbeschermers... mocht je snel last hebben van misselijkheid bij t trippen(sommige mensen moeten standaart na de eerste nekken, sommige later en sommige blijven zo'n euige gevoel houden in hun buik) Dan werkt domperidon 10mg ( ook te koop bij apotheek) Is middel tegen misselijkheid."
"marian zei: Ik ben nog maar nieuw met het hele gebeuren en had vorige keer groene canadezen. Was super maar na twee uur was de pret wel over en moest er weer een halfje bij. Tot drie keer toe. Nu krijg ik morgen gele mario's maar ik vind daar weinig info over terug behalve dan dat de mdma daar goed in vertegenwoordigd zou zijn. Mensen met ervaringen? Klik om te vergroten... Gele mariobullets toevallig? Afgelopen zaterdag gehad... reken op 209mg.. duurt lang voor hij opkomt maar echt heerlijke... superchille buzz... had alleen geen controle meer over mijn onderkaak.. menig mens zou denken dat ik het koud had maar dit was niet aan de hand... en de volgende dag geen kater/brak gevoel.... Heerlijk zeker 1 van mn favorieten.. en groene olifanten."