Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het klinkt waarschijnlijk ongeloofwaardig maar ik ben na een feestje het gevoel in mijn linker grote teen kwijt geraakt. het is al een tijd geleden gebeurt tijdens welcome to the future. Ik had voor de 2de keer pillen gebruikt en voor de eerste keer GHB. De dag na WTTF was mijn gevoel in mijn hele voet weg. Maar dat was na een dag terug getrokken tot alleen mijn grote teen. Dus ik dacht dat het gevoel in mijn grote teen ook wel terug zou komen. Nu een aantal maanden later is het nog steeds niet verdwenen. Is dit wel eens vaker gebeurt? Of slaat het nu nergens op wat ik zeg?"