Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerste tripreport! Waar: huis van een vriend Wie: Eerst een groep en daarna alleen 2 goeie vrienden ( laten we ze even Jay en Timo noemen) en ik zelf ( meisje 18 ) wat: 2CB 25mg Rakketje & 1 xtc 280 mg domino Eerste 2CB ervaring We waren op een feestje met wat andere mensen en om 16:30 had ik een blauwe domino genomen. We waren met een groepje van 10 en er hing een gezellige vibe. Ongeveer 30 minuten later kickte hij in en ging ik een beetje in mezelf. Ik ging op een stoel zitten ongeveer 2 meter van derest van de groep en deed mijn oortjes in. een lekker muziekje en even geen gehoor van de rest werkt het beste als hij net in begint te slaan. Ongeveer een half uur daarna kwam ik weer een beetje bij de groep en was me humeur al een beetje bijgedraaid ( in het begin van X heb ik altijd last van hele erge buikpijn en elke prikkel irriteert me mateloos ) Gelukkig trok dat al snel weg en kon ik lekker gaan spacen. 2 uurtjes later rond een uurtje of half 9 was de X al een beetje aan het uitwerken, Toen ik dit aangaf bij Jay kwam hij met een ander soort pilletje. Het was klein, roze had de vorm van een rakketje en er stond 2CB op. Hij vertelde me dat als ik dit nam, de xtc weer een beetje opgang zou komen maar dan met wat extra kleuren. Jay was een ervaren tripper dus ik vertrouwde hem en nam eerst een halfje. na dat ik na een uur nog niks voelde en dit aangaf bij Jay gaf hij me een filmpje op zn telefoon. de welbekende Deep jungle walk ( Zeker een aanrader voor tijdens het trippen ). Ik had dit filmpje al eerder gezien toen ik nuchter was maar zag toen vooral heel veel dingen door elkaar en het was een grote rommel. Toen ik het filmpje deze keer bekeek begreep ik het helemaal, Het leek alsof er een nieuwe wereld open ging en ik alles begreep wat er mis was met de oude. De muziek, kleuren en figuren maakte me heel erg blij. tot er een stukje kwam, van een olifant in een klaslokaal met zn klasgenoten en die op dat filmpje zo zielig keek dat ik er een traantje van moest laten. later werd me verteld dat ik dat filmpje echt 4x achter elkaar heb lopen kijken en dus ook niet eens doorhad dat er ondertussen al 8 mensen weg waren gegaan en ik nog alleen over ben met Jay en Timo. Langzaam begint de 2CB ook in te slaan en alles werd een mooie kleurrijke wereld vol met mandela patronen. Jay en Timo waren ondertussen van plan om te gaan slapen, ( Ja van plan, dat zou ze natuurlijk nooit gaan lukken 😂 ) maar voor mij begon alles net pas dus toen alle lichten in de woonkamer uitgingen ben ik naar de wc gegaan. Toen ik daar aankwam en het licht aandeed leek de hele wc bril rond te draaien en alles had hele heftige kleuren. vooral rood en groen kan ik me nog goed herinneren. Toen ik al die kleuren zag vond ik het zo bijzonder dat ik Jay erbij riep. Na lang zeuren kwam hij eindelijk en zaten we allebei op de grond in de wc heel erg hard te trippen. Jay had X, 2CB en Ketamine op en had ook een hele heftige beleving. Hij vertelde dat hij tussen de geesten en mensen wereld in zat en zn handen niet meer als die van hem voelde. Toen werd er ineens aangeklopt want Timo moest naar het toilet dus wij gingen terug naar de woonkamer en ik besloot nog om het andere halfje 2CB te nemen omdat de effecten langzaam begonnen af te nemen. Een paar minuten later kwamen alle kleuren weer heel heftig terug in de donkere woonkamer. De setting was heel chill omdat het zo rustig en donker was. Ik pakte me telefoon voor t eerst na dat ik 2CB had genomen en alle icoontjes op me telefoon leken te zweven en mn toetsenbord was elke letter hetzelfde. Daarvan was ik helemaal betoverd en zetten ik het filmpje weer op. nu was het nog heftiger en heb ik wat meer traantjes gelaten bij de olifanten scene. Ik werd er zo erg door geraakt terwijl als ik er nu op terug kijk, ik me helemaal doodlach erom. daarna was ik op een soort ligbank gaan liggen met Jay, en Timo lag op zn normale bank. op een gegeven moment lag ik niet meer lekker en ben ik op de grond gaan liggen. toen werd alles wat ik in mn hoofd dacht, werkelijkheid. Ik dacht aan Shrek en zag Jay in Shrek veranderen en hij mij in een heks. Ook zag ik in mijn trip heel erg veel ogen. in het begin vond ik dat heel eng en raar maar uiteindelijk accepteerde ik dat ze dr waren en ze me niks konden doen. ( nu altijd als ik trip op 2CB zijn die ogen er ) Elke keer als ik aan iets dacht werd het hele plafond vol getekend met het geen waar ik aan dacht. Ongeveer na nog een uurtje of 2 heel heftig te zitten trippen, was het maar tijd om naar bed te gaan want de volgende dag moest ik om half 9 alweer werken. Jay ging in Timo zn bed liggen en viel inslaap. Timo en ik gingen op de bank nog een paar spacende filmpjes kijken. na een half uur wilde hij ook gaan slapen en lag ik als enige nog wakker met nogsteeds hele mooie visuals en figuren en Timo vertelde me dat ik nog zei dat ik alle figuren opnoemde die ik zag waaronder het Fendi logo, heel erg veel ogen ( vooral katten ogen ) en ik riep ineens heel hard Shoeby. Ik zag dus oprecht in de lucht overal een Shoeby logo en was helemaal geobsedeerd door dat. Toen werd het voor mij ook maar eens tijd om de oogjes te sluiten ( al was dat erg moeilijk want als ik mijn ogen dicht deed werden de visuals nog 10x heftiger maar na een klein uurtje met me ogen dicht te hebben gespaced was het alweer 5 uur en viel ik in een diepe slaap. ( tot mn wekker alweer om 7 uur ging en nog half spacend op werk stond :P ) Dit is mijn eerste Tripreport en mijn eerste 2CB trip. Echt een nieuwe liefde gevonden. Vind 2CB tot nu toe de leukste drug en ben me heel erg gaan openstellen om meer te weten te komen over psychedelische drugs. Tips voor mijn tripreport zijn welkom, wel lief blijven alsjeblieft. Ciao"
"Rotjoch zei: Praktisch gezien kan het wel, maar werken Zal het niet doen.. maar misschien weet onze Huischemicus @Dirkjan meer, misschien kan je er op een of andere manier een base van maken Klik om te vergroten... @Dirkjan @Snoozerboy5000 @Roze Olifant wel gemixt met tabak geen pure M 😂"
"Wat: 1 pil 2cb 25mg Waar: mijn huis ( ik woon nog thuis dus m’n moeder was ook thuis ) Met: Mel en jay ( niet hun echte namen ) Hi allemaal! Dit is mijn 2e tripreport over 2cb. Ik probeerde een live tripreport te schrijven maar dat ging helaas niet helemaal goed😂 ik zou hem alsnog als grappige toevoeging erbij zetten.. neem hem wel echt met een korreltje zout want ik schreef al me gedachtes maar gewoon op. Ik was met Jay al bij mij thuis en Mel belde me op de zaterdag avond of we niet toevallig nog een feestje hadden ergens. Ze had al wat ket op dus ze klonk een beetje zweverig en wist ik al gelijk hoelaat het was. Na een beetje rondgevraagd te hebben hadden we helaas geen feestje gevonden, maar kwam ik met het idee dat ze naar mij kon komen en kon blijven slapen. Zo gezegd zo gedaan kwam ze naar mij toe en had Jay 2CB en M gehaald en Mel had nog ket bij der. Ik had de dag erna een solicitatie en van 2CB ben ik nooit zo brak dus ik besloot alleen 2CB te doen. Toen ze eenmaal aangekomen was moest ze eerst helemaal wavey langs me moeder komen.. ging opzich goed ze had gelukkig niks door. Daarna zijn we naar boven gegaan en nam ik een hele pil. Ik koop altijd bij dezelfde dealer en hij heeft altijd goed spul, maar die keer ervoor heb ik er weinig tot niks van gevoeld dus na een uurtje nadat ik de pil had ingenomen en nog niks voelde begon ik weer te denken dat ik niks van deze trip ging beleven. In dat uur had ik een joint gedraaid en ging ik met Mel naar buiten om die te roken. Nadat ik de joint had gerookt en weer terug naar binnen ging en twijfelde om een extra pil te halen, kickte hij 5 min later ineens in. Mn kamer was helemaal blauw door de led strip en alles begon weer te ademen en er waren mooie visuals te zien op de muren. Ik zat helemaal op de muur te spacen en voor mij was de muur het enige wat nog telde.. toen kreeg ik zin in een joint dus wilde ik die gaan draaien maar dat ging niet helemaal goed, dus vroeg ik Mel of zij hem voor me wilde draaien en dat heeft ze toen gedaan. Daarna zijn we naar buiten gegaan met z’n 3en en gingen we de joint roken. De rit buiten was erg avontuurlijk. We zagen een kat en we volgde hem, het zou een teken zijn van de drugs dat we op die plek waar de kat stopte onze joint zouden roken. En zo liepen we voor mijn gevoel echt een uur lang achter de kat aan.. ondertussen al een naam gegeven, Vlekkie want hij had een grote vlek om zijn oog heen. Toen de kat stopte bij een bankje en daar de bosjes in vluchte, besloten we daar onze joints te gaan roken. Toen ik ging zitten begon de hele grond weer te bewegen het water wat voor ons lag leek op me af te komen. En ik zag 100,000 vissen rondzwemmen.. de weg terug was nogal vaag, hij begon toen echt in te slaan en de grond veranderde in water en het leek toen alsof ik over het water heen aan het lopen was. Eenmaal thuis aangekomen was me moeder naar bed gegaan dus we konden beneden gaan zitten. Daar was de setting gelijk beter, vooral omdat we een grote tv hadden met een lekker chill muziekje. Alles om me heen was aan het golven en ademen. Op een gegeven moment dacht ik dat ik in een show zat. Overal om me heen waren ogen ( wat ik altijd heb als ik op 2cb space ) en Mel was de presentatrice die me allemaal moeilijke vragen ging stellen voor tv. In werkelijkheid was ik gewoon een gesprek aan het voeren met Mel en vroeg ze me gewoon wat vragen over mijn leven.. die voor mijn hoofd op dat moment heel erg moeilijk waren. Toen kwam ik op het moment dat ik de hele tijd jointjes wil roken, dus begon ik weer met een poging tot draaien. Maar helaas geen succes, dus liet ik Mel hem weer afdraaien. We hebben hem gerookt en gingen toen weer even zitten, met de gedachte gelijk al in me hoofd: ik wil een nieuwe draaien. Toen kwam Jay ineens op het idee om M te gaan roken. Eerst even gekeken op DF wat voor effecten dit zou geven, stond dat het best slecht voor je is en je je wel space kon gaan voelen. toen had Jay zonder twijfel maar een joint met M gedraaid.. Mel en Jay hebben het toen gerookt, niet helemaal op 2/3 shotoes ofzo. Ze zeiden dat ze er wat licht in hun hoofd van werden en een beetje raar voelde en heel chemisch smaakte, maar voorderest voelde ze zich niet heel raar ervan. Toen wilde ik nog maar een poging wagen tot een joint draaien maar ik merkte al dat het me niet zou gaan lukken dus had ik met Mel afgesproken dat ze derest van de avond me Jointjes draait.. Toen na nog een paar uur te hebben gerookt en nagespaced te hebben, besloten we maar naar bed te gaan. De drugs was voor mij en Mel wel al een beetje uitgewerkt. En we gingen in bed nog even een film kijken en konden toen rustig gaan slapen..Jay nog niet, Die heeft tot half 7 in de ochtend nog wakker beneden gezeten in z’n eentje maar kon daarna ook lekker gaan slapen. Dit was mijn 2e tripreport Hieronder volgt mijn mislukte live trip report: LIVE TRIP REPORT: 21:34 ik neem nu een hele pil van 25mg, ben een beetje zenuwachtig maar dat ben ik altijd als ik wat ga nemen. 22:00 ik voel nog niks helaas.. 22:35 het is nu een uurtje later dat ik de pil nam net een jointje gerookt voel hem wel een beetje opkomen maar denk dat ik te weinig ga voelen dus zit te twijfelen om nog een extra te nemen 23:01 helemaal in de muur zie gekke visuals enzo wejow 23:32 ga nu een jointje draaien voel m nu wel heftig denk op mn piek 23:46 Jointje draaien gaat niet zo best 00:00 ik kan niet typen 00:30 we lopen buiten en er is een kat hij heet vlekkie en hij neemt ons mee naar de magische jonko spot. 1:15 ik loop over de zee van de sloot omg 1:15 alles beweegt en allemaal kleurtjes mel probeert een jonko te draaien maar lukt niet zo goed want de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond 1:17 alles is raar maar wel leuk hihi en trouwens er is nog wel veel meer gaande hier hoor. Even denken? oh Jay gaat nu M bijnemen dat mag hij laatste van zichzelf. Een ijsbergje en laatste snuifketaaaaaaa jezus man maarja ik ga zometeen een joint roken dus lekker chille 2:06 Jay en Mel hebben net Mdma gerookt. heel dom idee ze voelen opzich niks ervan een beetje licht gevoel in hun hoofd maar niet heel speciaal. 2:27Jay ging hond zoeken en heeft hond gevonden nou ik vond het hilarisch zeker een aanradertje voor honden eigenaren 4:30we praten nu over ijsklontjes Dit was mijn tripreport, nogsteeds is 2cb mijn favo drugs, m’n live tripreport is heel slordig, maar wel het ware meisje aan de drugs Ciaowwwwww"