Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben helemaal niet thuis in het gebruik van GHB, maar ik vroeg me af, waarom mensen express te veel innemen, zodat ze in coma ( diepe slaap ) komen voor een aantal uur? Alvast bedankt : P Mr,monk"
"Ja maar waarom dat niet een normale slaap pil , maar GHB waarvan je dood kunt gaan, en je in het ziekenhuis word opgenomen ?"
"Hmm, daar heb je een punt Maar, ik vraag me dan nogsteeds af waarom ze dit vaak in een cafe innemen, want als je dit gewoon thuis doet, kun je toch gewoon op de bank gaan liggen en slapen ?"
"nou kijk, bij ons in het ziekenhuis komen elk weekend ong 1 tot 2 mensen in coma, omdat ze express te veel G hebben genomen..."