Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In mijn ervaring benzos zijn niet good for recreatief gebruik, met uitzondering van combinaties met andere depressiva, zoals opioïden. De effecten zijn zeer onderliggende, je blijt nemen van meer en meer totdat je gedragen als een idioot. Dat niettegestaande, in mijn ervaring de meeste recreative benzos zijn: Alprazolam Nitrazepam Clonazepam Midazolam"
"Mijn eerste post hier! Ik ben geen een Nederlander, zo excuses voor de fouten! Ik probeer om te leren deze mooie taal. Ik ben student hier voor slecht een jaar en mischhien dit forum zal helpen bij het verbeteren mijn Nederlands. In mijn ervaring, de beste benzos voor in slaap te komen na stimulanten zijn snelwerkende hypnotische middelen, zoals midazolam. Anderen sterke soorten zoals nitrazepam zijn ook goed, en mogelijk ook temazepam, maar ik vinden het niet zo sterk.Ik heb niet flunitrazepam of triazolam geprobeerd, maar ik denk dat ze ook werken goed. Anxiolytica in grote doses, en met alcohol, zal ook slaan je uit. En vertel me welke fouten ik heb gemaakt, zo ik kan leren."