Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke benzo

welke benzo

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
perzik2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
ik wil benzos recreatief gebruiken ik heb er al een aantal gebruikt maar voelde er nooit iets van welke kan ik het beste gebruikten ik wil er gewoon lekker stoned van worden of wat je er ook van kan voelen
die wat ik al alemaal gebruikt heb ben ik de namen van vergeten..

alvast bedankt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het inderdaad recreatief wilt gebruiken om er lekker ontspannen en zonder zorgen wilt chillen, raadt ik je diazepam, zopiclon (is meer een slaapmiddel maar werkt goed, zit ook in de benzo groep) of xanax ook fijn middel voor waar jij het wilt gebruiken. Kan zo wel even doorgaan maar weet niet welke je al geprobeerd hebt. De zwaardere laat ik achterwege die doen vaak meer slechts dan goed vanwege de verslavende effecten (net zoals alle benzo's maar dan sterker)
Hopelijk staat hier een antwoord wat jij zoekt. Zoniet vraag gerust door!
Fijn weekend allen!
p
psychonautilusLid
01-01-2024, 00:00
#3
In mijn ervaring benzos zijn niet good for recreatief gebruik, met uitzondering van combinaties met andere depressiva, zoals opioïden. De effecten zijn zeer onderliggende, je blijt nemen van meer en meer totdat je gedragen als een idioot.

Dat niettegestaande, in mijn ervaring de meeste recreative benzos zijn:

Alprazolam
Nitrazepam
Clonazepam
Midazolam
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi!

Ik heb jarenlang benzo's geslikt en vond Valium ook het lekkerst....ook oxazepam is goed te doen maar daar wen je wel heel snel aan. Ik gebruik nu zelf oxazepam van 50mg. maar die zijn niet zo makkelijk te krijgen!
Krijg jij ze voorgeschreven of krijg je ze via via? Sinds vorig jaar is er een strenger toezicht ontstaan omdat het zo ontzettend veel mensen afhankelijk heeft gemaakt. Dat gebeurt ook vrij snel. voordat je het weet kan je niet meer zo lekker slapen zonder!
Ik heb wel een tip voor je wat je aan je huisarts kan vragen en dat is Promethazine, dat valt niet onder de benzo's en is ook niet verslavend. Het is eigenlijk een middel tegen allergieën met als bijwerking dat je er lekker suf van wordt, en daarom wordt dat vaak gegeven ipv benzo's....Het heeft ook een versterkend effect van wat je al geslikt heb...bijv. als je een pammetje heb genomen samen met een promethazine dan versterkt het de oxazepam alsof je er 2 heb genomen!!
Good Luck! Be safe! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."