Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lbij lsd maak je je eigen trip, bij paddows komt het op je af"
"hahahaha , indeed acid speeld ook met je als je voor de tv zit en rond loopt het gebeurt gewoon,of met je armen beweegt en je er naar kijkt, het lijtk ook net of je onder water loopt overal de stromingen, but fuck yeah ik gebruik acid en ook wel vaker gedaan, roep maar eens beestjes k trip emt vrienden en wij maken onze trips gewoon, onder speed en mdma kan je ook lekker halisunaties opwekken.... je kan wel om bomen heen lopen en naar de boom kijken, naar lucht, lsd is jouw mind, alle duren staan geopent en alles wat je al kent kan je downloaden zeg maar, maar goed...jha k heb vaker acid gedaan en me 1e x was ook fout gegaan dat zeg k eerlijk... je kan horen wat ej zelf wild ik d8 dat eidereen over me praaten en negeerde, zag mensen die kende maja de echte mensen daar vervormen de gezichten en vallen ze uit elkaar door de lijnen in egzicht, overal zit wel logica, maar goed, je ehbt jezelf gewoon vergifticht:P kortom paddows komen op je af, en acid maak je je eigen trip"
"eumz, gewoon x proberen...zomige mensen spappen de acid in 1 x, zomige niet...meer is er niet uit te leggen"
"fuck yeah, jha vind ook zow geweldig maar dan vatte we elkaar^^ je kan meer mee spelen ^^ maar ga je ook wel eens naar feestjes¿ nd wat voor feetsjes ga je dan"
"jups je kan ook zow diep inw erelden kruipen, maar ooke cht alle werelden, just need little fantasy, je moet jezelf mindfucken, denk ej kiud nee warm, of slecht nee goed, maja indeed ej kana lels late vervormen maar je kan nog meer gewoon, alles wat opgeslagen zit in je mind, inside outside, binnenwereld butienwereld, kompleet weg van de realiteid maar de realiteid was jowu realiteid met logoca natuurlijk,fantasie,filosofie,algemie,je kan ut maar opnoemen... lsd 1 woord, jouw wonderkind gewoon, het kan ej aleen opfocken als ej eff de draad kwijt bent en neit meer kan vinden, so needs friends who know like to talk and shit, want ben nu net tug van the acid night uit lelystad, en vriend van em die al jaren egbruikt kwam ineens in spychose, k heb um weer helemaal meote opstarten als een com heeft wel eff geduurt maar ook zow veel probelemen opgelost uit zen verleden en hij keek naar toekomst en shit dat hij egwoon in zow een depresie spychose kwam zonder de logica te snappen en zigzelf hij liet zig lijden dieper en dieper ...maja lsd je snapt ut of niet he...altijd blijven laggen"
"als je naar goeie feestjes gaat snuf je het zelfs op de dansvloer"
"gewoon tande poetsen, je zelf niet te veel buiten ejzelf laten gaan...dus laat het over je heen komen dan geniet je meer van de ex...of tsa somige houden van kei hard en strak staan , naja neem dan speed ofzo neem nouw een halfje en drink geen bier of eet een bannaan komt ut alemaal goed, sorg voor jezelf, neem de ex voor wat ut is, etstage...half is al genoeg om alle blijdschapm los te laten MEER STOFJES HEB JE TOG NIET ALS ZE EENMAAL LOS GELATATEN ZIJN. om geen downer te krijgen drink je dus geen bier of melk of eet je een bannaan enz je kan zelf je halisunaties onder controle hebben.....maar dat zoeken jullie zelf maar uit*hihi*"
"moet je ook nie gaan knagen, zomige mensen kunnen zichelf nie blijven met drugs...als ej van strakstaan houd doe ej dat:P k laad liefer over me heen komen gevoel van kruipen over de grond"
"hahaha me toetsenbord heeft typtyfus, maar voor jouw eff alles gechekt...k kan wel mezelf blijven, gaf het aleen maar aan...nu ben jij buiten jezelf aan gaan door die mening weer tegeven en nog een onzin.com te lullen...., maar goed had jezelf zeker niet door:P"
"auw....:Plijkt me zeker niet leuk had jaar geleden ook een operatie moete ondergaan.. alleen wat ik minder vind aan coke, is dat de molecule gewoon zow agresief is dats de rede dat soms eff goed doe, gelukkig nog nooit voor betaald , dure shit en zow speciaal vind k ut verder niet:P wel lekker verdovend op je tandvlees, en het snuiven vind ik ook lekker net als wat anders:P maar geef me tog maaar een echte trip, laads op ruigoord 2pilletjes gram speed en 2 zegels pff ging wel lekker 2 dagen tripppingggg... maar goed, wie stappen er alemaal hier¿ *iligale feestjes)goa,tek,d&bas"