Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Thanks, ik heb het aangepast. Goede post bob! Ik heb 2C-B pas 4 keer gebruikt, waarvan maar 1 keer op een feest, maar herken me er wel in. Ik gooi op 2C-B ook echt de ene na de andere flauwe grap eruit en lach er vervolgens zelf nog het hardst om. Over de vergelijking met XTC, het is totaal iets anders inderdaad maar ik vind 2C-B wel de meest empathogene psychedelica die er is. Maar het empathogene effect is hoewel best aanwezig meer bijzaak bij 2C-B ipv hoofdzaak bij XTC. Klik om te vergroten... zijn er nog mensen wakker hier?"