Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb even een vraagje. als ik welleens naar een feestje ga gebruik ik soms XTC. alleen merk ik de laatste tijd dat ik hier echt heel erg moe van word en helemaal niet in de feeststemming ervan kom terwel ik dat wel erg graag wil. hoe kan dit?"
"KropSla zei: Hoe vaak en veel gebruik je? Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam niet genoeg hersteltijd heeft tussen je feestjes door. Klik om te vergroten... Opzich niet heel vaak ene x wat meer dan de andere x ik pak ook niet heel veel op een feestje meestal kwartjes en pak niet vaak bij"
"Lemonade zei: Ook als je voldoende pauzes hebt dan kan het effect op den duur afnemen. Je zou een pauze van een jaar kunnen proberen? Nu heb ik met XTC soms ook dat ik alleen maar wil hangen en knuffelen ipv feesten. Ik vind het dan ook veel leuker om thuis te doen. Als ik het wel op een feest doe dan ben ik me vaak al dagen druk aan het maken over hoe het gaat vallen, of er geen controles zijn etc waardoor ik heel erg gespannen mijn trip in ga. Als het dan zover is dan valt er zoveel van me af dat ik me helemaal kan ontspannen. Is dat wat je bedoelt met vermoeidheid? Klik om te vergroten... Ik ben ook benieuwd dagen van te voren hoe het gaat vallen, de laatste tijd hoop ik gewooon altijd dat ik energieker ervan word ivm lam, ik dacht eerst misschien zijn het te zware pillen. Maar heb verschillende geprobeerd en steeds hetzelfde probleem. Wel is het zo dat ik eerst altijd begon met een 4f en daarna wat kwartjes of halfjes bijpakte omdat ik deze combi gewoon heerlijk vond. Alleen ben ik gestopt met 4f omdat ik de dagen erna echt heel erg ziek ervan ben"
"Bierflesje zei: Heb je meer informatie over je ‘XTC-klachten’? Had je dit de eerste keer ook? Hoe vaak gebruik je? Hoe veel gebruik je? Laat je je pil testen? Bij XTC gebruik is het belangrijk een pauze van 2 á 3 maanden te nemen tot het volgende gebruik. Anders zullen de lichamelijke effecten overheersen en zullen de stoffen die in je lichaam vrij komen uitputten. Wat dus inderdaad kan resulteren in een heel ander effect tegenover de eerste keren. Dit is een feit en komt bij iedereen voor, ik zelf heb het ook gehad. Het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen. Heb je een misschien een diagnose? Belangrijk is als je wilt genieten van XTC, om te achterhalen wat het probleem is waardoor je moe word op een feestje. Klik om te vergroten... Ik gebruik niet erg vaak en als ik gebruik is het niet heel veel , het verschilt echt maar soms periodes van paar maanden dat ik geen xtc pak, wel pak ik dan bijv coke. Ik laat me pillen eigenlijk nooit testen, misschien is dat wel een goeie optie om een x te doen.. heb verschillende geprobeerd maar steeds krijg ik hetZelfde misschien komt het omdat ik eerst altijd deed combineren met 4f ? Of zou het verstandig zijn even een tijdje niks te gebruiken?"