Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"plezier hebben in dingen waar je normaal nooi zin in hebt neem schoonmaken!"
"hallo ik gebruik sinds een paar maanden ghb om de 4 uur een dopje maar mijn vraag is soms als ik een nacht niet heb geslapen ofzo dan heb ik een enorm opgeblazen kop. hoe kan dat? en hebbe meer gebruikers hier last van? het is tog ook zo dat alcoholisten vaak ook opgeblazen zijn? of zeg ik nu maar wat?. En nog een vraag ik hou soms heel veel vocht vats zo veel dat me sokken gewoon knellen en me enkels heel dik zijn, ik drink heel veel verder en wat ik ook heb is als ik na ongeveer 5 uur niks heb genomen krijg ik hele rare kramp in me ppolsen wat is dit? En is het echt zo erg om cold turkey te stoppen? is het risico groot dat je een hartstilstand ofzo krijgt?? want hoe moet dat nou als het op is. en je kan niks meer regelen? en je moet wel onmiddelijk stoppen ? kan iemand me helpen??"
"hallo ik had een vraag ik gebruik venflaxtine (antidepressiva?)75ml per dag en speed is deze combinatie gevaarlijk?"