Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopgeblazen

opgeblazen

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van GHB hou je water vast, dus bij zo' misbruik van de drug is het normaal dat je opzwelt.

Ja de afkick kan gevaarlijk zijn.
p
poweerrLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo
ik gebruik sinds een paar maanden ghb om de 4 uur een dopje
maar mijn vraag is soms als ik een nacht niet heb geslapen
ofzo dan heb ik een enorm opgeblazen kop.
hoe kan dat? en hebbe meer gebruikers hier last van?
het is tog ook zo dat alcoholisten vaak ook opgeblazen zijn? of zeg ik nu maar wat?.
En nog een vraag ik hou soms heel veel vocht vats
zo veel dat me sokken gewoon knellen en me enkels heel dik zijn,
ik drink heel veel verder
en wat ik ook heb is als ik na ongeveer 5 uur niks heb genomen
krijg ik hele rare kramp in me ppolsen :confused: wat is dit?
En is het echt zo erg om cold turkey te stoppen?
is het risico groot dat je een hartstilstand ofzo krijgt??
want hoe moet dat nou als het op is. en je kan niks meer regelen?
en je moet wel onmiddelijk stoppen ?
kan iemand me helpen??
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
eerst halveren de dosis dus... en dan laat je een dosis tussendoor weg ect ect... dit doe je over een paar weken.. ligt eraan hoe zwaar je het vind en voelt..

als je niks meer kan krijgen. zou ik toch maar even met de doctor gaan praten.. kan soieso geen kwaad... heeft toch beroepsgeheim he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."