Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoiii, ZO zin in een grammetje coke. het is vooral lekker als ej het lang niet meer hebt gebruikt. Vooral van me vriendje ben een keer meegereisd naar de havenstad Rotterdam en volgens mij heeft die het vandaar opgehaald maar wat ik wel weet toen ik het eerste keer had gebruikt gaf het een lekker gevoel. Wie heeft die gevoel ook weleens kan iemand me helpen. Xx"