Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 ding moet ik hem nageven.. ze zijn hendig lekker in de vs"
"ik geloof echt niet dat ie gestorven is door vrijwillige inname van mdma!!! zeker al niet doordat ie idd in bad lag. tis gewoon heel lastig, maar vooral heel onlogisch dat een een advocaat, een slimme volwassen vent per ongeluk zelfmoord pleegt... kut overheid"
"red bull"
"Crusher zei: Heineken en als er geen meer is doe ik het wel met andere zoals amstel Klik om te vergroten... das apart.. meestel houden mensen of van heineken of van amstel.. maar niet vaak van allebij denk vanwege groot smaak verschil, zelf moet ik niks van heineken hebben.. liever een brand'je ofzo"
"timeout was toppie uitsmijters hadden ook nog dikke klappen gekregen"
"vriend van me zijn kaak was vergroeid door spiermassa, doordat ie zoveel kauwde (hij kauwde blijkbaar alleen aan de rechterkant). tandarts zei dat ie wist dat ut wel us bij drugspatienten voorkwam, maar hij vertelde dat ie niet wist hoe ut bij hem kon.. heheh"
"supermode - tell me why"
"Ivoos zei: azgaza zei: En mijn oma heeft tripmiddelen na de jaren 60-70 een beetje laten liggen Klik om te vergroten... zalig hippy oma anyway, met mn vader trippen zou ik NOOIT zien zitten Klik om te vergroten... ik ook niet gek damn"
"zo weer vertrekken"
"ik ook 23e! ben herkenbaar aan: sta naast everio"