Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als we zo blijven posten op een publiek toegankelijk forum is er straks helemaal geen a*******d.com meer. Beetje voorzichtig met je bronnen omgaan is ook een kunst. Als je het mailtje wat je van hun hebt gekregen gewoon leest zie je precies hoe het moet. Het wordt bij wijze van spreke voorgekouwd... Wat een gezeik zeg. Ik ben hier terecht gekomen doordat dat zogenaamde a....... punt.com genoemd werd. Lekkere reactie als ik vragen stel. Boeie ook. Heb in mijn vorige posting de naam in xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx veranderd hoor .........tevreden??? Alsof dat geklets over drugs en xtc en benzo's geen vragen oproept bij de oplettende lezers... Ondertussen is het gelukt en het is simpel. Maar alles is simpel als je het weet. ajuu westergas........"
"Vraaaaaaaaagggg vraaagggg Ik wilde ff proberen hoe dat werkt bij axxxxxxxd Mijn bestelling is gelukt maar hoe het werkt met betalen. Ik snap er niet veel van. Hoe krijg ik het voor elkaar om hen mijn bankgegevens te laten weten? Kan iemand me helpen? Thxxx polleke"
"Hey hey, Allereerst dit: ik ben hier nieuw dus mss zal ik me ergens voorstellen als dat moet of kan. Dan ff reageren. Seroquel is niet zo nieuw meer hoor. Bestaat best al lang. Ik heb zelf 100mg voor het slapen gaan. Naast de benzo's die ik gebruik geeft die seroquel me echt rust als ik slapen ga na een dag vol stress. Ik neem dus maar 100mg en dat is dan ook zat om rustig te worden EN tis niet verslavend. Ennn ik krijg het officieel voorgeschreven. Polleke"