Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J0rrit zei: Ik heb van deze 2 benzo's genoeg in mijn bezit op dit moment, heb al op google gezocht en ook al bij search, maar werd niet veel wijzer en onder het motto better be safe than sorry: Wat is een goeie recreatieve dosis van deze 2 ? ( let wel ik heb 2 maal diazepam gebruikt that's it van de benzo's, maar ben zeker geen pussy en als dan wil ik wel echt goed wazig worden ! ) Beter combineren met alcohol voor een heftiger effect of beter van niet, goed te combineren met welke andere drugs, ghb bijv. daar ben ik tegenwoordig een groot fan van? ( of is een combo niet eens nodig aangezien de heftigheid ). Graag antwoorden van experts op het gebied van ervaring, dus Spor ( bijv.! ) doe je ding! Klik om te vergroten... Ik heb vandaag al 15 mg lorazepam op en voel me heerlijk, kan ook gewoon nog van alles doen ......misschien is mijn tolerantie erg hoog 🤷♀️"
"Zanza zei: Volgens mij was er onlangs iemand met eenzelfde vraag. Die kreeg toen lorazepam voorgeschreven van de huisarts zolang Bromazepam niet leverbaar was. Voor zover ik kon herinneren ging dat toen redelijk goed. Ik kijk even of ik dat topic kan vinden. Edit: Onderwerp 'Bromazepam niet voorlopig niet leverbaar Wie heeft advies?' https://drugsforum.nl/threads/bromazepam-niet-voorlopig-niet-leverbaar-wie-heeft-advies.72066/ Klik om te vergroten... Combineer bromazepam met tramadol 🤗"
"Moet vandaag naar tandarts 3 wortelkanaalbehandeling ondergaan dan is lorazepam wel iets waar je lekker rustig van wordt toch...."
"Wat is een aardige begindosis voor recreatief gebruik.....heb een aardige tolerantie voor benzo's dus wie kan mij evt helpen alvast bedankt"
"poetjinie zei: Wat is een aardige begindosis voor recreatief gebruik.....heb een aardige tolerantie voor benzo's dus wie kan mij evt helpen alvast bedankt Klik om te vergroten... Zijn overigens pillen van 3mg.."
"BenzoLiefhebber zei: Wat is verder je ervaring met benzo's? Dat is best belangrijk aangezien Bromazepam best een grote jongen is. Klik om te vergroten... Heb alles al geprobeerd.."
"poetjinie zei: Heb alles al geprobeerd.. Klik om te vergroten... Zou je dit ook kunnen combineren met tramadol??"
"poetjinie zei: Zou je dit ook kunnen combineren met tramadol?? Klik om te vergroten... Of tramadol met andere benzo's zoals diazepam bv."
"Mezelf zei: Alles kan maar ikzelf zou het niet doen nee.... Klik om te vergroten... Weet je wat ook lekker is bromazepam in combinatie met tramadol...."
"Hallo allemaal, ik had even een vraag over bromazepam, welke dosis geeft een euforisch gevoel iemand hier ervaring mee! Hoor het graag. Gr Poetjinie"