Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee Atropa, ik moet geloof ik overgeven."
"Hoi Drientje en Sperziseboon (hihihiihi), bedankt voor jullie reacties. Mijn ratio weet het wel... maar mijn gevoel is er nog niet aan toe. Nou ja... ben echt intens verdrietig dat ik mijn relatie door mijn handen zie glippen. Echt vertrouwen doe je maar een keer... Wat is het toch een klote drug. En wat vind ik het verbijsterend dat er zo ontzettend gemakkelijk over gedaan wordt. Ik baal als een stekker. groetjes."
"Ik heb een relatie. Hij snuift af en toe. Met vrienden. Wordt heel gewoon gevonden.. Ik heb er nooit een oordeel over gehad. Totdat ik merkte dat hij er stiekem over deed. Niet vertellen. Doen waar ik bij was en het dan ook niet vertellen. Op een dinsdag avond helemaal naar de klote gaan en de volgende dag ruzie met mij... terwijl ik niet wist dat hij had gesnoven. De eerste keer dat ik met zijn groep vrienden mee ging ... voor mij best een spannende situatie en ook dan snuiven. Nou ja, bottom line... Ik heb gezegd dat ik het in ieder geval wilde weten als hij het deed. Hij kwam toen zelf met de belofte er gewoon mee te stoppen. Hij vond het wel mooi geweest. Ging onze relatie niet op het spel zetten... Klinkt goed, he? Ik had op een gegeven moment ergens in de afgelopen tijd een heel raar gevoel. Intuitie, heet dat. Heb er niets mee gedaan. Ik vertrouwde hem. Maar vorige week had ik weer dat gevoel. Toen heb ik het hem gevraagd. En hij gaf toe...In ieder geval twee keer heeft hij het weer gedaan. Hij zegt dat hij daarover eerlijk is.. Kan ik dat geloven? Ik ben me kapot geschrokken van de valsheid waarmee hij reageerde op mijn woede. Ik kon hem niet 'bereiken' zeg maar... Hij was kwaad, omdat ik het heb doorverteld aan een vriendin van mij. Haar vriend was erbij en had ook gesnoven en er ook over gelogen. Ook een andere vriend snuift, terwijl zijn vriendin denkt dat hij dat niet doet.. Wat gebeurt hier? Moet ik mezelf beschermen en er een punt achter zetten? Moet ik familie inlichten? Is dit eenmalig? Is het het waard om voor deze relatie te vechten? Iemand ervaring hiermee????"
"Heb toch nog een vraag.. Is het zo dat je de dag nadat je hebt gesnoven...je prikkelbaarder bent, valsig... Of ligt dat aan de hoeveelheid coke die je hebt gesnoven? Of is dat gewoon vermoeidheid of je geweten.. Of zit het allemaal in mijn hoofd?"
"o.. Maar er is niet zoiets als een coke-kater..?"
"Hoe was/is dat dan? Hoe voelt het om het te vertellen aan iemand die er van baalt? Hoe reageer je op iemand als deze je op leugens/verzwijgen wijst.. Ik probeer uit te vinden of ik de relatie nog een kans wil geven."
"Ik heb hem gevraagd me te vertellen wanneer hij had gesnoven. Hij heeft erover nagedacht en kwam tot de conclusie dat hij het eigenlijk super triest vond om dat te vertellen. Hij kwam zelf met de belofte er gewoon mee te stoppen. Heb IK HEM NIET GEVRAAGD! Vervolgens heb ik vorige week gevraagd of hij de dag ervoor had gesnoven.. en dat bleek inderdaad waar en hij had het een aantal weken daarvoor ook gedaan en niet verteld... Mensen maken fouten.. dat mag. Ik kan heel goed vergeven.. maar er is wel over mijn vertrouwen heen gepist. Op een of andere manier vind ik liegen of verzwijgen in combi met coke heel heel erg. Hij heeft 2 vrienden die ook tegen hun vriendin zeggen dat ze "....neu! heus niet snuiven..". Hoe werkt dit met coke?"
"Hoi Drientje, dank voor je feedback. Weet je... je kop eraf zuipen, een joint roken, zo af en toe een pilletje... ik vind het allemaal helemaal niet zo erg. Ik heb de RoXy tijd nog meegemaakt.. dus pillen heb ik ook geslikt. Maar ik merkte dat het me een heel goed gevoel gaf om zo af en toe een avond gewoon lekker een biertje te drinken en de avond echt te beleven. Het gaf me destijds een rustig gevoel over mezelf. En ik beleefde de avond heel anders..eigenlijk minstens zo leuk. Zoals je al schreef is coke anders, denk ik... Het maakt mensen een beetje meedogenloos. Ik ga diep nadenken en proberen uit te vinden of ik dit nog een kans wil geven. Erg bedankt voor je berichtjes.."